henk124875 Geplaatst: 17 juli 2014 Share Geplaatst: 17 juli 2014 Ik heb 3 kiwiplantjes overgebleven van 13 of 23 ofzo die door verwaarlozing eigenlijk gesneuveld zijn (ook mindere grond wellicht) maarja.. de 2 grotere komen de wortels aan de onderkant uit, dus denk dat ik ze iig in grotere pot moet zetten of in de volle grond, maar ik lees her en der dat je kiwiplanten het eerste jaar binnen moet houden ofzo in de winter en dat ze daarna winterhard zijn. En het zijn klimplanten voor zover ik begrijp.. kan ik ze tegen de schutting laten opklimmen oid? (nou maar hopen dat het mannetje en vrouwtje zijn) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
powerlite Geplaatst: 17 juli 2014 Share Geplaatst: 17 juli 2014 grotere potten voor dit jaar. en deze winter kan je ze dan nog binnen zetten. Laat ze eerst nog maar wat groeien voordat je ze in volle grond zet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
henk124875 Geplaatst: 17 juli 2014 Auteur Share Geplaatst: 17 juli 2014 ok, bedankt. EDIT: :S de afbeelding is op de een of andere manier verwijdert.. heb em ook niet op pc, maarja doet er niet echt toe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
powerlite Geplaatst: 17 juli 2014 Share Geplaatst: 17 juli 2014 ik had je fotos daarnet nog gezien , daarop was mijn antwoord gebaseerd.maar idd , ik zie ze nu ook niet meer . Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.