Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Bloemkool: nog geen kool

lgevers

Recommended Posts

Lijkt mij ook vrij laat, maar is ook afhankelijk van het ras. Ik zie verder geen insectengaas dus het zou kunnen dat het hart eruit gevreten is. Weet niet of je er een of meerdere hebt staan anders zou ook net die ene mislukt kunnen zijn?

ik kan geen foto maken, Het gedeelte waar de bloemkool moet kopen zit helemaal dicht gerold met bladeren.

Ik weet niet of het herfsreuzen zijn. op de verpakking staat alleen bloemkool. En er staat erbij 150-210 dagen.

ik kon er niet ik kijken, zaten redelijk goed om elkaar heen gekruld, en durfde ze niet los te maken.

Maar heb mijn vinger er proberen tussen te duwen, en volgens mij komt er iets aan

Ik voelde een hard geribbeld bolletje van zoon 3 cm ongeveer.

Ok dat dacht ik al Binnen paar dagen kun je denk ik wel kijken. Gaat hard dan. Groeit als kool he Op een gegeven moment moet je een paar bladeren er over heen vouwen dan blijft de bloemkool mooi wit

Vriendelijke groeten,

Holland

• 3 weeks later...

Hier ook geen bloemkool heel veel blad maar er zit helemaal niets tussen.

Ook de broccoli wordt niets, er groeien hier en daar wat wilde scheuten maar kleine kooltjes, daar lijkt het niet op

Wat wel goed wil is de rode kool, die heb ik zelfs al gegeten...

Er is van afgelopen najaar en afgelopen voorjaar veel mest opgekomen en zelfs nog compost... in mijn beleving kan het daar niet aan liggen.