Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

MTFD knoflook pool?


SuusP

Aanbevolen berichten

De moestuinforumdag valt precies in het plantseizoen voor knoflook, dus ik dacht: wie ziet het zitten om gezamelijk wat knoflook te bestellen

Dit wordt mijn eerste jaar voor knoflook dus ik ben echt een groentje en sta open voor allerlei rassuggesties. Door gezamenlijk in te kopen kunnen we met zijn allen vast wat verzendkosten beparen etc. en de liefhebbers kunnen zo ook wat verschillende rassen uitproberen. Interesse?

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een collectie knofloken daar!

 

Maar ik vraag me af of het biologisch is. Weet iemand dat?

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haal ze daar ook,ze staan op de landlevendag. Vorig jaar daar, bij Belgen , een paars knoflooksoortje gekocht, zoooooooooo, die is allemachtig goed!!! Een klein teentje is al genoeg. Ik heb een beetje gebruikt,en de rest van de tenen gaan de grond weer in. Volgend jaar heb ik dan hopelijk ruilmateriaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, als dat kan, wil ik graag enkele bollen bestellen (en geld daarvoor + bijdrage aan verzendkosten overmaken). Naar wie moet ik dan mijn wenslijstje sturen?

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestellen van de bollen zal ik doen. PB maar hoeveel je waarvan wilt hebben. Als Jane en Loraine ook hun wensen lijstje af hebben dan bestel ik het komende donderdag. Ik wil liefst niet te lang wachten.

Ik zag trouwens ook nog wat andere interessante zaken, dus die kan ik voor jullie ook evt bestellen als je verder nog wat ziet.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil me er niet mee bemoeien, maar de site van Levenvanhetland meldt: 'levering vanaf september"

Jullie hebben het idee, dat het dan in sept. geleverd wordt ? Ik ga een beetje uit van begin oktober ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...