SuusP Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 De moestuinforumdag valt precies in het plantseizoen voor knoflook, dus ik dacht: wie ziet het zitten om gezamelijk wat knoflook te bestellen Dit wordt mijn eerste jaar voor knoflook dus ik ben echt een groentje en sta open voor allerlei rassuggesties. Door gezamenlijk in te kopen kunnen we met zijn allen vast wat verzendkosten beparen etc. en de liefhebbers kunnen zo ook wat verschillende rassen uitproberen. Interesse? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 Leuk idee, waar wil je dan bestellen? Heb op een website (link kwam van hier), leuk knoflook gezien.Kunnen we dan einde van deze maand of later bestellen, zodat Loraine ook wat kan kiezen? EditDit is de linkhttp://www.levenvanhetland.nl/knoflook.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 Wat een collectie knofloken daar! Maar ik vraag me af of het biologisch is. Weet iemand dat? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 Jawel. Dat is het. Ik bestel al een aantal jaren daar.Maar mijn bestelling is al gedaan en komt rond die tijd binnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 Bit dan komt de link vast van jou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 Ik bestel daar ook altijd. Zeer tevreden.Heb alweer bestelling voor september staan. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted August 7, 2014 Author Share Posted August 7, 2014 Jane Doe, ik heb geen haast hoor dus even wachten is geen probleem. Mits ze dr dan wel met de MTFD zijn, anders is het wel jammer. Toch geen Vreeken taferelen hoop ik ... Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Als ik me niet vergis, is Loraine volgende week weer thuis. Zal het dan meteen vragen, of heeft het al hier gelezen. En anders bestel ik extra als verrassing, knoflookcadeautje altijd leuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Ik haal ze daar ook,ze staan op de landlevendag. Vorig jaar daar, bij Belgen , een paars knoflooksoortje gekocht, zoooooooooo, die is allemachtig goed!!! Een klein teentje is al genoeg. Ik heb een beetje gebruikt,en de rest van de tenen gaan de grond weer in. Volgend jaar heb ik dan hopelijk ruilmateriaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loraine Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Gaan we bij de hierboven geplaatste site bestellen?Ik wil wel mee doen Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren." Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted August 10, 2014 Author Share Posted August 10, 2014 Ja, top! Iemand met meer dan vage kennis van knoflook die echt specifieke rassen zoekt? Zolang ik iets heb om te bakken, bewaren en vers te eten ben ik een blije Suus. Jullie nog voorkeuren? En Wino, doe je ook mee? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Gaan we bij de hierboven geplaatste site bestellen?Ik wil wel mee doen Zie daar is Loraine al, welkom thuis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Ja, als dat kan, wil ik graag enkele bollen bestellen (en geld daarvoor + bijdrage aan verzendkosten overmaken). Naar wie moet ik dan mijn wenslijstje sturen? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted August 10, 2014 Author Share Posted August 10, 2014 Bestellen van de bollen zal ik doen. PB maar hoeveel je waarvan wilt hebben. Als Jane en Loraine ook hun wensen lijstje af hebben dan bestel ik het komende donderdag. Ik wil liefst niet te lang wachten.Ik zag trouwens ook nog wat andere interessante zaken, dus die kan ik voor jullie ook evt bestellen als je verder nog wat ziet. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loraine Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Ik pb je zo even het lijstje van Jane en mijBen nog even aan het selecteren en weer aan het de-selecteren en vervolgens weer aan het selecteren enzoJe snapt het vast wel Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren." Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted August 16, 2014 Author Share Posted August 16, 2014 Zo, knoflook besteld. Nu maar duimen voor een voorspoedige levering Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Goed bezig Suus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Wil me er niet mee bemoeien, maar de site van Levenvanhetland meldt: 'levering vanaf september" Jullie hebben het idee, dat het dan in sept. geleverd wordt ? Ik ga een beetje uit van begin oktober ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted August 16, 2014 Author Share Posted August 16, 2014 We hópen nog voor 28 sept. ja... Zo niet, dan jammer. Maar dan is er nog geen man overboord, we kunnen ze altijd nog zelf doorsturen wanneer ze eenmaal binnenkomen. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 Of even vragen voor een weekje eerder?? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Ik denk wel dat dat lukt hoor,vorig jaar stonden ze begin september op de Landlevendag met hun knofloken.Niet alle soorten trouwens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 Ik heb even gemaild en het is geen probleem Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted September 20, 2014 Author Share Posted September 20, 2014 De knoflook is binnen! Af te halen bij mij op de MTFD Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loraine Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Mooi mooi Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts