Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hallo allemaal! Even voostellen...


Gast Bietje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Zo! Elke keer wanneer ik iets opzocht over een bepaalde kruid of plant, zag ik (of kwam ik terecht op) dit forum. Eindelijk dacht ik: ik word lid! (en hier ben ik dan..)

 

MIjn naam is Bionde, vandaar de naam Bietje dan ook.. niet omdat ik nou zo dol op bietjes ben!

 

Vorig jaar ben ik begonnen met het kweken van kruiden en groentes. De groentes doe ik dit jaar niet meer, maar kruiden bleven toch wel erg leuk!

Ik ben echt nog een beginner (en heb ook nog niet erg veel kruiden staan... ) Ik hoop mijn collectie steeds meer en meer uit te breiden. Én, door dit forum hoop ik nóg meer te leren van anderen!

 

Nou ja, een korte introductie.. voor vragen kan je natuurlijk reageren!

 

Groetjes, Bionde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, leuk om reacties te ontvangen!

 

Ik denk dat de grootste reden daarvan is, dat ik niet een enorme tuin heb, sterker nog... ik heb alleen maar 2 (wel vrij grote) balkons.. Dus alles moeten we in bakken en potten kweken..

 

Een (cherry) tomatenplantje kan wel en vind ik wel leuk (daar heb ik er dan ook 5 van staan).

 

Om mijn studie(s) te kunnen financieren heb ik altijd in de kas gewerkt. (al 8 jaar!!) In de paprika's en in de tomaten... dus ik vind het dan ook leuk om zelf een beetje mijn kennis te kunnen toepassen op zo'n plantje bij huis.

 

De kruiden zijn zo interessant en leuk omdat ze allemaal op hun eigen manier bijzonder zijn. De verschillende aroma's, smaken, kleuren, manieren van opgroeien, verzorging.. heerlijk om een beetje mee bezig te zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel!! Ik zal de groentjes zeker een kans geven.. Maar eerst moet ik daar dan de ruimte voor hebben! Wie weet over een paar jaar als er een lap grond aan mijn huis vast zit hehe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...