kenbeimer Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 (edited) Ik begin even met een heel klein lijstje, maar als ik er niet aan begin, dan komt er ook niet meer wat van. Ik biedt aan:Stokroos zaden Donkerroze / Lichtroze (bijna wit)Stokroos zaden Geel / Donkerrood (geen 100% garantie, want zaden zijn waarschijnlijk verwisseld)O.v.b. zelf geoogste zaden van Indigo Rose tomaat (paars) (Geen resterend aanbod over)Winterpeen zadenDrakenbloedboom stekjes (waarvan een dubbele; 2 in 1 pot)Aloë veraéén Brugmansia stek. (Deze is óf dubbel lichtgeel óf enkel donkergeel) Ik zoek nog:Blue Berry (geen gewone blauwe bosbessen, maar echt de Amerikaanse Blue berry)Echte lampionplant (liefst zaden)Overig zaad, verras me. Ik geef aan:Stokroos zaden Donker/Lichtroze aan Jane DoeStokroos zaden Geel / Donkerrood aan Jane DoeIndigo rose tomaten aan Jane Doe Ik krijg van:Boerenwormkruid van Bit (Gaat niet door; zaad niet rijp)Citroenmelisse stekken van SuusNiet-Moestuin speeldingen voor OKids van Stan Edited September 23, 2014 by Guest Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Ken, zodra de planten Boerenwormkruid die ik nu op de tuin in bloei heb zijn uitgebloeid, kun je het zaad van me krijgen.Of er moeten mensen zijn die het al kant en klaar hebben liggen, nog beter natuurlijk. Verwacht ik in ieder geval wel dat dat zaad de 28e sept rijp is. ( bij mij komen de planten nét in bloei ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Ken. De boerenwormkruid bloeit bij mij.Ze gaan er óf uit, of ik laat ze in bloei komen voor je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenbeimer Posted August 25, 2014 Author Share Posted August 25, 2014 Zijn de zaden simpel te oogsten? Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Denk het wel hoor, voorzie geen problemen, hoogstens dat de zaden niet op tijd rijp zijn, maar zal wel lukken. Nog nooit in de tuin gehad, maar ben er wel blij mee, Vanzelf gekomen daar. Ik behoud de plant voor volgend jaar, wortelstekken nemen, andere plek geven, voor aftreksels maken volgend jaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenbeimer Posted August 25, 2014 Author Share Posted August 25, 2014 Want ik heb ze zelf ook in de tuin, maar ik wil ze naar de andere tuin en verpoten liep niet zo soepel. Vandaar de vraag naar zaad. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Bloeien of bloeiden ze bij jou niet dan ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenbeimer Posted August 26, 2014 Author Share Posted August 26, 2014 Ze bloeien en sommige koppen verdorren, net als vorig jaar. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Ik neem zaad mee, als dat dan rijp is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenbeimer Posted September 19, 2014 Author Share Posted September 19, 2014 Iemand die volgende week een lot wil kopen? Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Kun je dat zaaien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Kom je wel met een busje ? ik heb nog wat spullen voor je. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Als het BW-zaad van Bit niet op tijd rijp is, heb ik als het goed is ook nog ergens een zakje liggen. Sowieso heb ik wel wat jonge plantjes voor je Ken, maar ik ga niet naar de MTFD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Ja Ken , Nynke was vandaag bij mij op de tuin, en ik vertelde dat de boerenwormkruid niet op tijd zal zijn voor jou. Het staat nu nog volop in bloei. Geen zaad op tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Zal ik dan maar even gaan zoeken naar het zakje ?? Ken, dan moet je me even je adres PB-en, dan stuur ik het naar je op Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenbeimer Posted September 22, 2014 Author Share Posted September 22, 2014 Komt wel goed met boerenwormkruid. Ik weet nu hoe ik het zelf moet oogsten! @Stan, nee, ik kom weer met mijn super compacte autootje. Ik heb geen busje. Ik kan vast wel "iets" kwijt denk ik? @Geedee Nog niet geprobeerd, gokje wagen? @Iedereen Ik heb helaas amper paarse tomaat zaad kunnen oogsten. "wensen" die staan, die staan. Er kan niet meer uit dan er nu staat, helaas. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Komt wel goed met boerenwormkruid. Ik weet nu hoe ik het zelf moet oogsten! Dus ik hoef niet te zoeken naar het zaad ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenbeimer Posted September 22, 2014 Author Share Posted September 22, 2014 Nee, hoeft niet. Heel erg bedankt voor het aanbod. Ik heb een paar planten toegevoegd aan mijn aanbod. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts