Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Vierkante meter platte bak of met hoogte verschillen?


Aanbevolen berichten

Dag iedereen

 

Ik wil volgend jaar een tweede vierkante meter kopen voor groeten Je hebt er in alle maten....

Nu in bijlage heb je ook deze

 

Bak-met-hoogte-verschillen39011408997096.jpg

 

Biedt deze bak meer voordelen dat een standaard platte bak? Ik zou op het eerst zicht een platte bak bestellen...maar wou toch even polsen... waarom zou me een dergelijke bak wel kopen ..?

 

Groeten!

Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hogere bakken hebben als voordeel dat er meer ruimte voor dieper wortelende planten/groentes is.

 

Zou trouwens eerder investeren in wat goede planken (lang houdbaar) en daar zelf een mooie grote diepe bak van bouwen in plaats van in zo'n prefab ding wat eventueel binnen korte tijd weer uit elkaar valt...

(Heb vorige week er net twee versjouwd van vertrekkend tuinder die van pure ellende al uit elkaar vielen. Stonden nog niet eens een jaar buiten.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...