metteco Geplaatst: 4 september 2014 Share Geplaatst: 4 september 2014 Ahoi Ik ben nieuw hier op het forum dus stel me even voor.Ik ben 29 jaar ,woon in Puurs ( Belgie ) en ben sinds een 2 tal jaren actief in de moestuin.Sinds kort begin ik mij ook meer vast te grijpen in het onderhoud van de gewone siertuin.Ik had volgende vraag.Ik had graag een pomp gekocht welke ik kan gebruiken om water uit men regenwaterput te pompen en deze te gebruiken om men tuin de besproeien. De pomp moet starten wanneer ik de sproeikop open zet en stoppen wanneer ik deze dichtdraai. Een dompelpomp kan hier dus geen dienst doen.Wat kunnen jullie mij aanraden te kopen en welke merken raden jullie aan. Alvast bedankt ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
aalterse-willy Geplaatst: 4 september 2014 Share Geplaatst: 4 september 2014 Iets in deze aard moet ge u zoeken, dat voldoet aan uw vraag. http://www.dabpomp.be/ Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
metteco Geplaatst: 5 september 2014 Auteur Share Geplaatst: 5 september 2014 Geweldig! dank je wel voor de reactie Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.