bart646 Geplaatst: 6 september 2014 Share Geplaatst: 6 september 2014 De 1e foto nashi Shinko 2e foto van kil Tsu peer deze had ik niet gedunt de 2e boom wel maar die heeft nu ook vruchten van 200 Gr! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
AshaiRey Geplaatst: 6 september 2014 Share Geplaatst: 6 september 2014 Die zijn lekker hé, die nashiperen.Ik had niet gedunt en had een massa kleintjes maar evengoed was het smullen. Quote Groetjes,Bram Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
thea Geplaatst: 6 september 2014 Share Geplaatst: 6 september 2014 Heb ze al jaren,uitdunnen doe ik niet.div rond 150 gram en kleineren. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 6 september 2014 Share Geplaatst: 6 september 2014 Leuk bericht bart646 Zo zie je maar. Uitdunnen verhoogt de kwaliteit van je oogst, althans; kán dat doen. Kan de kwaliteit én kwantiteit van de individuele vrucht verhogen, hoeveelheid suikers ook ( zie het overbekende voorbeeld bij druiven of kruisbessen ) Leuke opsteker hoor ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
willemGN Geplaatst: 6 september 2014 Share Geplaatst: 6 september 2014 Ik heb een vraag kan ik Nashi peer ook enten op kwee onderstammen? Ik had afgelopen voorjaar op pyrus kirchensaller maar die geeft wel erg veel uitval. Mooie oogst trouwens, hoe lang heb je de bomen staan? Quote [*] Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bart646 Geplaatst: 7 september 2014 Auteur Share Geplaatst: 7 september 2014 Willemgn De mijne staan er 2 jaar of nu net een maand of 9 in die hebben geen vrucht. Ik ent ze op mostbirne zonder probleem. Goed op kwee kan volgens mij best maar of er dan een tussen stam bij moet weet ik niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.