Beginnertje Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Hallo, Welke kruiden/groenten/ .. kunnen in een kruidenbak (elk vakje zou 33cm zijn en 30cm diep). Welke zijn aanraders, en makkelijk te houden, want ik ben een echte leek in tuinieren Groetjes Quote blog/Beginnertje/
Bit Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Dag. Welkom op dit forum.Kijk eens in deze topic-groep : makkelijke-moestuin-f30.html voor de vele mogelijkheden van dingen telen in potten, bakken en Vakken-Bakken. Is er véél mogelijk hoor. Ik zou gewoon met een paar dingen beginnen die je leuk lijken. Moet het nu nog wél kunnen natuurlijk, want het is natuurlijk al wel september.Maar ook dáár zijn topics over, wat er nu nog allemaal kan ( best veel )Kwa kruiden kan er véél hoor. Neus lekker rond op het forum, rechtsboven zit de zoekfunctie. Dat werkt het best met steekwoorden die de inhoud van het topic dekt.zoek bv eens op : "kruiden in potten" oid. Quote
Beginnertje Geplaatst: 8 september 2014 Auteur Geplaatst: 8 september 2014 @BIT, Dank je wel voor je link, ga ik meteen gebruik van maken Inderdaad, rondneuzen heb ik al gedaan, hoor. Maar ben nog niet heel rond Alvast bedankt! Quote blog/Beginnertje/
Beginnertje Geplaatst: 8 september 2014 Auteur Geplaatst: 8 september 2014 Okay! Vandaag het makkelijkste van het gemakkelijkste geprobeerd nl. Tuinkers grootbladige.Voor velen "niets" maar voor mij een hele klus omdat ik echt wel een leek ben en dit echt wel mijn aller aller eerste keer is om een iets groot te brengen. Ik heb alles gedaan wat er op uitgelegd word aan de achterzijde Op raad van enkelen van jullie, ben ik dus eerst aan iets makkelijks begonnen Ben benieuwd! Liefs Quote blog/Beginnertje/
Beginnertje Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Geplaatst: 9 september 2014 Vandaag nog eens weest te kijken en het keukenrolblaadjes weer wat bevochtigd..Ook al te zien, héél weinig maar toch is het er, kleine witte puntjes de het zaadje uitkomen. Misschien wel een begin van een geslaagde eerste keer .. maar hebben nog een lange weg te gaan Quote blog/Beginnertje/
Erny Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Voor kiemgroenten is er ook een topic, misschien wel leuk voor je? kiemgroenten-t1912.html En als je wilt kan je bijvoorbeeld ook een eigen blog/seizoen bijhouden zodat je later je vorderingen op moestuingebied kan zien... blog/ Quote
Beginnertje Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Geplaatst: 9 september 2014 Erny, Ik kom nu even gewoon spieken na een drukke ellendge werkdag, morgen maak k er werk van. Alvast bedanktLiefs Quote blog/Beginnertje/
Beginnertje Geplaatst: 10 september 2014 Auteur Geplaatst: 10 september 2014 Dit lijsje is van gisterenavond besteld vandaag of morgen in huis BASILICUM - OCIMUM BASILICUM - Basilicum, grofbladig - 600 zaden BIESLOOK - Bieslook, rode - 2 g BONENKRUID - Bonenkruid - doorlevend - 0.4 g BONENKRUID - Bonenkruid - eenjarig - 1400 zaden BOSUI - Allium cepa - WHITE LISBON - 550 zaden CITROENMELISSE - CITRO QUICK - MELISSA OFFICINALIS - 150 zaden DILLE - ANETHUM GRAVEOLENS - BOUQUET - 600 zaden GELE of WITTE MOSTERD - 3 g KAMILLE - 1600 zaden KERVEL - BRUSSELSE WINTER - 8 g KORIANDER PALLAS - 10 g SPAANSE PEPER - SPAANSE LANGE RODE - 40 zaden TIJM - ZOMERTIJM (echte) - 1000 zaden WATERKERS - Nasturtium officinale - 3000 zaden Groetjes Quote blog/Beginnertje/
Beginnertje Geplaatst: 10 september 2014 Auteur Geplaatst: 10 september 2014 Yeeeah eerste leven komt er uit .. Ziet dit er goed uit of niet? Liefs Quote blog/Beginnertje/
Erny Geplaatst: 10 september 2014 Geplaatst: 10 september 2014 Al deze laatste berichten van je kan je dus juist mooi in je eigen blog plaatsen. Die hebben namelijk niet zo veel meer te maken met je oorspronkelijke vraag in je eerste bericht. Het kiemen van tuinkers is een ander onderwerp dan het kweken van kruiden.Wel goed dat je met kiemen begint zodat je kan zien hoe zaadjes ontkiemen en plantjes beginnen te groeien. Leuk al je nieuwe kruiden e.d. Als je op het forum zoekt op de naam van het betreffende kruid kom je vast veel informatie tegen hoe en wanneer je die het best kan telen.Succes! Quote
Beginnertje Geplaatst: 11 september 2014 Auteur Geplaatst: 11 september 2014 Erny, Blogje is aangemaakt Quote blog/Beginnertje/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.