Ga naar inhoud

Forumproject Zaadjes delen Overzichtslijst

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

appelvrouw binnen hoeveel meter denk je dan aan kruisingen.

Mijn butternut werd heel groot zo'n veertig vierkante meter.

En hoe voorkom je het de volgende keer?

Geplaatst:
Zojuist 20 x boerenkool Westlandse winter en 10 x venkel (voor zaad en blad, vaste soort ) in zakjes gedaan. Die stuur ik een dezer dagen naar Gee.

Vandaag ontvangen

Geplaatst:

Als je wilt meedoen is er dan een limiet aan het aantal zaden wat je aanlevert? Ik vind het leuk om verschillende soorten

spercieboontjes en droogbonen te zetten. Ik heb nu bijv. een kleine voorraad borlottibonen liggen.

Geplaatst:

Je zou je voor een zadenkweek voor dit jaar kunnen opgeven. Dan doe je mee vanaf volgend jaar. Je geeft je op door aan te geven welk zaad je wilt gaan kweken en door te vragen of daar belangstelling voor is. Lees in ieder geval het eerst bericht serieus door..dit is geen blijde doos of zadenruilproject!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Geedee is het een mogelijkheid dat je hier nog eens aangeeft welke zaden je van wie hebt ontvangen? Er zijn verschillende mensen die zaden hebben beloofd voor het najaar en het vroege voorjaar..heb je dat allemaal binnen? Want dan zou je misschien binnenkort met verzenden kunnen beginnen?

Of maak je een nieuw topic voor bestellen en verzenden?

• 8 maanden later ...
Geplaatst:

Ik vraag me af of hier nog wat gebeurd

Ik heb braaf dit jaar mijn mooiste gele bieten van vorig jaar laten doorschieten en heb zaad van de Golden Grex ( getest..99% opkomst) geoogst.

Hier had/kan ik heel veel van delen. Ik stop in ieder geval een grote zak in de blijde doos

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Lijst is geupdate. Ziet iemand er iets bijstaan dat toch niet gelukt is? Laat het dan even weten, dan werk ik het bij!

Evt. vragen, opmerkingen etc. in dit topic KLIK

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...