Gast Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Hoe maak je een niet al te dure compost bak. Heb er net zelf 2 uit elkaar gesloopt. 1 van hout die erg onhandig was en 1 van gaas met vier palen rond om in een vierkant. Het moet ruimte besparend zijn en een beetje netjes.En niet te moeilijk. Ben niet echt super handig. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Met afgedankte paletten of paletten die 'emballage perdu' zijn. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
loes Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 hier een heel topic vol met compostbakken. misschien kan je daar wat inspiratie op doen?post3007.html Quote
Gast Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Aalterse-willyDat idee vind ik minder zo iets heb ik net uit elkaar gesloopt. Het moet niet na een paar jaar rot zijn zoals de bak die gesloopt is. Quote
Bit Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Heb je de link van Loes gezien Jessica ? Quote
Gast Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Hoi BitIk heb de link gezien. Ik hoop dat ik een bak of ton op de kop kan tikken. Daar wil ik dan onderin een gat maken zodat ik er makkelijk compost eruit kan scheppen. Ik ga het niet te moeilijk maken. Het moet een beetje simpel zijn. Quote
beertjerinke Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Ik heb 2 plastic compostbakken op marktplaats gescoord voor niks en in de buurt goedkoper kan denk ik nieten 1 van pallet hout gemaakt waar de compost in gaat die bijna klaar is voor gebruik in de zomer de pompoen erop en van het najaar gebruiken staat ook nog leuk Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Gast Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Zelf zit ik al steeds te kijken op marktplaats. Maar in Groningen vind je niet snel wat. Quote
Roelie Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Even weer kijken onder het kopje compostvat. Voor weinig geld heb je een compostvat... Quote
Gast Geplaatst: 2 oktober 2014 Geplaatst: 2 oktober 2014 Ja roepieIk heb er gekeken. Ik wacht rustig af tot ik er 1 heb gevonden.Mijn schoonvader is ook erg handig die anders maar lief aankijken. Quote
nabotswijnberg Geplaatst: 10 januari 2015 Geplaatst: 10 januari 2015 Als je het van hout maakt raad ik de hout soorten : rood meranti, ABS of wit meranti. Quote
Gast Geplaatst: 10 januari 2015 Geplaatst: 10 januari 2015 Momenteel ben ik nog steeds bezig met de indeling van de tuin. Wel wil ik een compostvat of bak. Maar heb er nog geen ruimte voor of de juiste indeling. Ik dank dat ik dit eerst uitstel tot ik alles klaar heb. En me verveel op de tuin. Dan kan ik misschien met medetuiners iets gaan bedenken. Dacht aan een gedeelde compostvat samen met me buurvrouw. scheelt weer wat ruimte. Quote
balkontuinder Geplaatst: 10 januari 2015 Geplaatst: 10 januari 2015 Heb je al gekeken naar hoe een wormenbak werkt? Misschien is dat je oplossing. Quote
spike Geplaatst: 29 januari 2015 Geplaatst: 29 januari 2015 oude vloeistofcontainer kopen en aan passen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.