Ga naar inhoud

Hoe maak je een niet al te dure compost bak.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe maak je een niet al te dure compost bak. Heb er net zelf 2 uit elkaar gesloopt. 1 van hout die erg onhandig was en 1 van gaas met vier palen rond om in een vierkant. Het moet ruimte besparend zijn en een beetje netjes.

En niet te moeilijk. Ben niet echt super handig.

Geplaatst:

Aalterse-willy

Dat idee vind ik minder zo iets heb ik net uit elkaar gesloopt.

Het moet niet na een paar jaar rot zijn zoals de bak die gesloopt is.

Geplaatst:

Hoi Bit

Ik heb de link gezien. Ik hoop dat ik een bak of ton op de kop kan tikken. Daar wil ik dan onderin een gat maken zodat ik er makkelijk compost eruit kan scheppen. Ik ga het niet te moeilijk maken. Het moet een beetje simpel zijn.

Geplaatst:

Ik heb 2 plastic compostbakken op marktplaats gescoord voor niks en in de buurt goedkoper kan denk ik niet

en 1 van pallet hout gemaakt waar de compost in gaat die bijna klaar is voor gebruik in de zomer de pompoen erop en van het najaar gebruiken staat ook nog leuk

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Zelf zit ik al steeds te kijken op marktplaats. Maar in Groningen vind je niet snel wat.

Geplaatst:

Ja roepie

Ik heb er gekeken. Ik wacht rustig af tot ik er 1 heb gevonden.

Mijn schoonvader is ook erg handig die anders maar lief aankijken.

• 3 maanden later ...
Geplaatst:

Momenteel ben ik nog steeds bezig met de indeling van de tuin. Wel wil ik een compostvat of bak. Maar heb er nog geen ruimte voor of de juiste indeling. Ik dank dat ik dit eerst uitstel tot ik alles klaar heb. En me verveel op de tuin. Dan kan ik misschien met medetuiners iets gaan bedenken. Dacht aan een gedeelde compostvat samen met me buurvrouw. scheelt weer wat ruimte.

• 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...