Geplaatst: 18 oktober 201411 j Vandaag was er een dag waarbij je op bezoek kon gaan en donaties kon afleveren bij Stichting Dierenthuis. Dankzij Dierenspeciaalzaak de patrijs was de wagen al volgeladen. Ik heb er nog wat schoonmaakspul bij gehaald en Jigzy heeft haar oude boomerball gedoneerd aangezien ze alleen wat hebben aan onverwoestbaar speelgoed met 130 honden.Ik was bang om allemaal zielige dieren aan te treffen maar niets was minder waar. Veelal vrolijk en om aandacht bedelen, ook de zieke dieren. Ze hebben prachtige verblijven en tonen allemaal erg gelukkig.De dieren worden niet meer herplaatst en krijgen hier hun medische zorg en aandacht. Het gaat ook echt om niet herplaatsbare dieren door bv kattenaids. Na een rondleiding en de een na de ander geknuffeld te hebben ga ik weg met een fijn gevoel. Deze dieren zijn niet zielig, ze zitten goed http://dierenthuis.nl/nl/verlanglijst.php Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Geplaatst: 18 oktober 201411 j Prachtig initiatief en een mooie foto reportage Valerie Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 19 oktober 201411 j Dank je wel voor dit bericht, zo belangrijk deze vorm van opvang en het ziet er allemaal zeer goed uit ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Geplaatst: 19 oktober 201411 j Wat een prachtige foto's ! Dierenthuis is zo'n fantastische organisatie !! Ik zal er helaas zelf niet op bezoek gaan, ben allergisch voor katten ik las laatst in de nieuwsbrief dat de beestjes heel graag in die zinken teilen liggen en dat is duidelijk te zien op de foto's
Geplaatst: 19 oktober 201411 j Auteur Ik ben ook allergisch voor katten Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Geplaatst: 20 oktober 201411 j mooie foto`s! Prachtig initiatief van zowel je stichting als van jouwzelf! Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.