bio-fee Geplaatst: 14 november 2014 Share Geplaatst: 14 november 2014 Ik heb nog een aantal rode bietjes in de grond zitten, Deventer Zwartblad en een gele biet. Ze zijn echter nog vrij klein. Zouden ze nog groeien met deze temperaturen, of kan ik ze net zo goed nu al eruit halen en opeten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 14 november 2014 Share Geplaatst: 14 november 2014 nee Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wijo Geplaatst: 14 november 2014 Share Geplaatst: 14 november 2014 En muizen lusten ze ook wel. Ik zou ze er uit halen. Quote Met vriendelijke groet,Wim. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
harm07 Geplaatst: 14 november 2014 Share Geplaatst: 14 november 2014 Die zullen nu niet meer doorgroeien, dus ik zou ze maar uit de grond halen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bio-fee Geplaatst: 14 november 2014 Auteur Share Geplaatst: 14 november 2014 Oké, dan gaan ze er van het weekend uit. Ik laat ze liever niet over aan de muizen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mariekeenfrance Geplaatst: 15 november 2014 Share Geplaatst: 15 november 2014 Kleine bietjes zijn ook lekker Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bio-fee Geplaatst: 15 november 2014 Auteur Share Geplaatst: 15 november 2014 Ja absoluut!Alleen de Deventer zwartblad was van de zomer ruim 1 kilo geworden en nu istie nog zo klein als een gewoon klein rood bietje, dat is dan een beetje jammer. Nou ja dan weet ik nu dat laat zaaien, kleine bietjes oplevert! Het is in elk geval nog wel genoeg voor 1 of 2 maaltijden dus ik verheug me er al op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bozo Geplaatst: 15 november 2014 Share Geplaatst: 15 november 2014 Deventer zwartblad is dan ook een winterbiet.......tot juli zaaien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bio-fee Geplaatst: 15 november 2014 Auteur Share Geplaatst: 15 november 2014 Ja volgens mij heb ik ze ook eind juli of misschien begin augustus gezaaid, ik weet het niet meer precies...Maar ze staan ook op een stukje grond waar de meeste groentes niet zo goed groeien. Er groeien daar coniferen in de buurt, en daarachter een walnotenboom. Ik denk dat dat van invloed is.Volgend jaar komen ze ergens anders in elk geval. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.