Geplaatst: 1 december 201411 j https://secure.avaaz.org/nl/save_the_bees_netherlands_rb/?svSJKhbHopelijk gaat dit werken. We hebben die volkjes zo nodig.
Geplaatst: 1 december 201411 j Ben wel van België maar toch maar getekend, misschien volgen ze hier dan ook.
Geplaatst: 2 december 201411 j Hier in de buurt zitten diverse hobby bijen-mannen/imkers, vaak heb ik dus bezoek in de moestuin van deze nuttige beestjes.Voor hen zaai ik vaak een randje bloemen langs het hek, het staat mooi en de bijen zijn ermee geholpen, en indirect ook weer de bevruchting van boontjes e.d. door de massa insecten ie de bloemen aantrekken.
Geplaatst: 2 december 201411 j Hier zaaien we verschillende bloemstroken en plaatsen insectenhotels. Hopelijk is volgend jaar beter resultaat te zien, bijen laten zich niet meer zoveel zien. Hommels, vlinders en anderen insecten wel.
Geplaatst: 7 december 201411 j Ik ben normaal niet zo van petities, omdat ze te weinig werken, maar deze heb ik toch getekend. Iemand moet opkomen voor dit kleine diertje!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.