Freakygirl Posted December 21, 2014 Posted December 21, 2014 Hallo allemaal, Ik ben freakygirl en ben gek op moestuin ieren. Heb zelf geen moestuin maar doe alles in pakken potten in me achtertuin. Ik heb me hier aangemeld om veel te leren. Vorig jaar heb ik wat geklooit enzo en in het nieuwe jaar word mijn eerste serieuze jaar om me eigen groenten en kruiden te kweken. Gr Freakygirl Quote
Stan Posted December 21, 2014 Posted December 21, 2014 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Yabba Posted December 22, 2014 Posted December 22, 2014 Ben zelf hier ook nog niet zo lang, dus ik zeg welkom. Quote Toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in de keel.
Holland Posted December 22, 2014 Posted December 22, 2014 Welkom! Quote Vriendelijke groeten, Holland
geertlaurent Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Met potten kan je aardig wat hoor Bonen kegel, aardappelen, paprika's moeten wel lukken. Veel plezier zrmee Quote
Tomtombreda Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Welkom.hou ons op de hoogte van de ontwikkelingen Quote
balkontuinder Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Welkom Freakygirl! Leuk nog een pottenteler erbij! Quote
Recommended Posts