benonderkoffer Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Buiten blauwe bessen en framboos en bramen geplant. Lekker voor een sappie van de zomer. Rucola gezaaid en al eerder gezaaide groenten water gegeven in de kas. Quote Groeten Ben Onderkoffer,Wie zaait zal oogsten.
gerritr1955 Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Buiten: uien, spinazie, winterwortels, tuinraab Quote Hortus est amicus meus.
balkontuinder Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Explosive Ember en Sweet Banana Paprika opgepot. Quote
gerritr1955 Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 zomerwortel en stengel ui Quote Hortus est amicus meus.
prettig gestoord Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 38 batobakken a 6 aardbeienplanten per stuk, kersenbomen in struikvorm, burlat, Hedelfinger en napoleon biggareaux. Sla uitgeplant in de koude bak. Verder nog een grote zwarte bes op zijn definitieve plaats gezet. Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
harm07 Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Radijs, peulen en rucola gezaaid. Kaasjeskruid uitgeplant. Quote
RobO Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 salie, eindelijk de aldi kruiden uitgeplant Quote
Zeeuw Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 50 aardbeien plantjes de grond in gedaan gekregen van een oud baasje. De man en zijn mede tuinders moesten stoppen van de gemeente en alles kaal op leveren. Sneu voor hun maar toch al een aantal dagen aan het shoppen daar Quote
Stan Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Nog even wat Capsicum : 4de poging Carolina Reaper.Scotch Bonnet yellow x 7-pot Brainstrain yellow.Nieuwe poging Aribibi Gusano.Bhut Jolokia chocolate.Nieuwe poging Pimenta de Lisa F3.Mad Ballz.Aji Amarilo.Barancio.Habanette.Bishops Crown.Big Jim Numex.Purple Beauty.Sweet Cayenne. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Wokfish Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Niet net gezaaid of geplant, maar mijn chocolate scorpion begint enig teken van leven te geven met de deno methode (na 5 weken!)Voor de rest nog wat tomaten Quote
Gemma Geplaatst: 25 maart 2015 Geplaatst: 25 maart 2015 Gezaaid binnen: sugar snap Jessy, mosterdblad rood, borago blauw, sla feska, sla ruby, koriander, eetbare bloemen mix, calendula en blad peterselie. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Liekie Geplaatst: 25 maart 2015 Geplaatst: 25 maart 2015 Vandaag ook weer wat gezaaid omdat ik het niet laten kon Aji Brazilian StarfishWinterhard bonenkruid Verder wat Tiny Tims opgepot en de eindelijk opgekomen paprika Quadrato d'Asti Giallo bij de andere paprika kiemplantjes gezet. Die nam er wel de tijd voor zeg, 4 weken! Maar superblij dat die toch nog wat doet, ben zo benieuwd wat daar aan komt! En de iets achterlopende Corno di Toro Rosso plantjes opgepot. Quote
krijnvanleeuwen Geplaatst: 26 maart 2015 Geplaatst: 26 maart 2015 Aardappellen gisteren de grond in gedaan totaal 24 Quote
Nathanya Geplaatst: 26 maart 2015 Geplaatst: 26 maart 2015 Oei, loop een beetje achter met noteren: 3-2 Aardappelen in de vensterbank12-2 Knolkervel met zand warm weggezet 14-2 in de vensterbank:Krulandijvie St LaurentSavooiekool vroege groene spitseRode ui, brunswijker bloedrodeLente ui barletta en White LisbonWinter en zomerprei (Blauwgroene en zwitserse reuzenBleekselderij zelfblekendCourgette Black Beauty 15-2 Tuinbonen witkiem buiten in de bak gezaaid22-2 Knolkervel in de koelkast (tussendoor een paar keer in de vriezer voor een nachtje) 23-2 in de vensterbank:IJsbergsla Great LakesKropsla Zwart duitsSla andijvie Grenobloise rougeBloemkool Snowball ABroccoli Groene calabrese 14-3 Aardappelen Anais gepoot (Desiree blijft nog even binnen) 16-3 in de vensterbankRijscapucijners blauwschokkersDoperwten OnwardPeulen Oregon SugarSlabonen IsabelSnijbonenKomkommer(mini snack en Tanja)Paprika Yolo WonderRoma tomaatMini tomaat Tiny Tom2 mini smaak trostomaten (uit de winkel )Latyrus En dan ligt de rest van de waslijst nog te wachten . Eerst de kas maar eens afmaken zaterdag (hoopt op droog weer...) Quote
Nathanya Geplaatst: 26 maart 2015 Geplaatst: 26 maart 2015 Oh ja, vorige week de Aardbeien Ostara van de Aldi in de grond gezet en lekker een beetje vertroeteld... Quote
RENEHENDRIK Geplaatst: 28 maart 2015 Geplaatst: 28 maart 2015 gisteren heb ik vroege aardappels gepoot. ras: gloriatien rijen onder plastic. ik moet nog 5 rijen poten maar die grond ligt niet onder plastic dus dat is nat.dat moet dus later gepoot worden.mijn bloemkoolplanten zijn opgevreten door iets. ik heb nog 1 over. Quote
Liekie Geplaatst: 28 maart 2015 Geplaatst: 28 maart 2015 Bosaardbeitjes, munt, kamille. Nu ik dit typ zie ik ineens in gedachten een dampend glas met thee naast een schaaltje aardbeitjes staan! Grappig Quote
harm07 Geplaatst: 28 maart 2015 Geplaatst: 28 maart 2015 Peultjes voorgezaaid (voor het geval dat er een aantal in de volle grond niet ontkiemen) Quote
geertlaurent Geplaatst: 28 maart 2015 Geplaatst: 28 maart 2015 Super snaps en kapucijners voorgezaaid in wc rolletjes mogen volgende week de tuin in.Broccoli uitgeplant want werd te geel in de perspotjes. Quote
Wokfish Geplaatst: 28 maart 2015 Geplaatst: 28 maart 2015 60 plantjes verpot van de zaaitray naar P7 (tomaat, aubergine, paprika en pepers)De rest is voor morgen of in de loop van de week Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.