grassprietje Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 Snackkomkommer opnieuw wabt opgegeten door mijn konijn. 2 rabarberplanten teruggevonden in de tuin en deze verplant. Extra koolrabi binnen gezaaid, courgette en mais voorgezaaid. Quote
Almond Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 Aardappeltjes zijn de grond/ mand in gegaan Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Fred Tuinboon Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 Aardappelen gepoot, gele en rode plantuitjes gezet,tuinbonen gelegd,kroten en snijbiet gezaaid. Quote
Nynkef Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 een doornloze braam in de tuin gezet alwaar we eerst een struik met rode bladeren hadden weggehaald, die laatste woont nu in het park hier dichtbij. Quote
Mari Geplaatst: 6 april 2015 Geplaatst: 6 april 2015 Vandaag de Butternutpompoenen, Courgette 'Ronde de Nice' en courgette 'Blanche de Virginie' gezaaid en nog wat aardbeiplantjes uitgeplant Quote
Gemma Geplaatst: 6 april 2015 Geplaatst: 6 april 2015 Aardappelen gepoot, peultjes geplant, doperwten geplant, extra peulen gezaaid, sla verplant, spruit verplant, Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
gerritr1955 Geplaatst: 6 april 2015 Geplaatst: 6 april 2015 Vandaag de Butternutpompoenen, Courgette 'Ronde de Nice' en courgette 'Blanche de Virginie' gezaaid en nog wat aardbeiplantjes uitgeplant De courgettes buiten of binnen ? Quote Hortus est amicus meus.
Mari Geplaatst: 6 april 2015 Geplaatst: 6 april 2015 De courgettes buiten of binnen ? De courgettes en pompoenen heb ik binnen gezaaid, als ze opkomen verhuizen ze naar de tunnelserre en na de ijsheiligen plant ik ze gewoonlijk uit in de volle grond...is nog wat te koud nu voor volle grond Quote
Liekie Geplaatst: 6 april 2015 Geplaatst: 6 april 2015 Pastinaak, aardappelen (Frieslanders, Desiree en Vitelotte noir, gewoon hoppa allemaal tegelijk!), snijbiet (rainbow mix). Allemaal in de volle grond. Quote
Almond Geplaatst: 6 april 2015 Geplaatst: 6 april 2015 Kon me niet langer bedwingen en al is het wat vroeg heb ik toch de courgettes, patisson, augurken, komkommers en watermeloen gezaaid , alle binnen in kleine potjes Verder anijs, kamille, brizia maxima en Oostindische kers gezaaid. Â Morgen zaai ik buiten: radijs, wortel, bietjes en pastinaak. Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
balkontuinder Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 (aangepast) Andijvie, citroenmelisse, citroenthijm, peterselie en bieslook (binnen).Raapjes (buiten). 7 april 2015 aangepast door Gast Quote
Mari Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 In volle grond spinazie, raapjes, snijselder, radijsjes, mosterdblad en eikebladsla gezaaidPeterselie en broccoli uitgeplant en aardappelen gepoot Quote
suus76 Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 Rode en gele bietjes, snijbiet, en meiraap buiten geplant. Ik had ze voorgezaaid in de kas. Quote
Flup Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 Pastinaak, bosui, bloemkool en peterselie buiten. Kwam bij de supermarkt toevallig Butternut pompoenzaad tegen dus dat heb ik ook gekocht en binnen gezaaid. Ben benieuwd, vond de zaadjes er niet zo goed uitzien als die van de reuzenpompoen die ik een paar dagen geleden heb gezaaid. Quote
gerritr1955 Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 Eén courgette plantje buiten gepoot.Zien wat het gaat worden.Ik ben benieuwd. Quote Hortus est amicus meus.
harm07 Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 Hopelijk wel in een kas, Gerrit? Anders is er grote kans dat hij het niet gaat halen... Het is tenslotte nog maar begin april Quote
gerritr1955 Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 Nee gewoon in de volle grond op een beschut plekje.Ik wil eens zien wat hij gaat doen.Als het niets wordt, heb ik er nog meer hoor, dus geen man overboord. Quote Hortus est amicus meus.
marijke Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 Peultjes en erwten uit de koude bak in de volle grond gezet.Pluksla, snijbiet, bosuitjes, koolrabi, rucola, lathyrus en Parijse worteltjes gezaaid.En verder genoten van het heerlijke voorjaarsweer Quote
dennislp Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 Zaterdag 'n themadag rondom de eetbare tuin bij Intratuin Heerhugowaard.. tuinkers in de vorm van het logo mag natuurlijk niet ontbreken Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
geertlaurent Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Leuk idee  Hier de voorgezaaide spinazie en snijbiet in de tuin geplant, zijn dingen die ik normaal nooit voorzaai dus ben is nieuwsgierig wat daar het resultaat van is Quote
zaaizee Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Heb het gevoel dat ik veel te laat ben met voorzaaien maar toch doe ik dit jaar echt precies wat op het pakje staat Binnen bloemen voorgezaaid in een zaaitray: oostindische kers, zinnia, afrikaantjes, goudsbloem, violen, campanula, cosmea, acroclinium, leverbalsum, mirabilis jalapa, kooltje op het vuur, juffertje in het groen, vingerhoed, aster en zonnebloem  Ook (op drie na) alle tomaten weer opnieuw voorgezaaid, ik was in februari duidelijk nog te vroeg  Quote
Jan Lokman Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 uien gepoot en wortelen gezaaid Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.