Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wilde de zaden bij Lidl a.s. donderdag hier plaatsen, maar ik zie dat dat al genoemd is. Om op de hoogte te kunnen blijven via Mijn berichten plaats ik dit toch even

Geplaatst:
:thumbup:

hebben we er ook 8 van, breken wel makkelijk maar ja...

Vanmiddag ook nog een paar kweekbakjes bij Action gekocht. Mooi prijsje voor zulke bruikbare dingen. Er waren ook veel goedkope bloempotten en bloembakken.

met groene groet,

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Geplaatst:

@Vuur, niet dat het zo erg is dat je de update plaatst, maar je kunt je helemaal onderop de pagina links ook abonneren op het onderwerp, weet je dat ook weer

Geplaatst:
In de Lidl folder staan weer een aantal dingen voor de moestuin.

http://flyer.lidl.nl/d11bf2c1-4ce5-4020-9e15-b59bbc704134/#/22

Als je de folder verder bekijkt zie je nog meer spullen voor de tuin.

Jessica waar heb je deze folder gevonden? Ik kan hem namelijk op de website van de Lidl niet terugvinden met deze tuinartikelen, ik heb alle folders voor alle regio's bekeken en ik vind het nergens terug. Bovendien klopt ook de datum niet, het is nl. maandag niet 24 maar 23 februari.

Ik hoopte een nieuw Lidl-kasje te kunnen kopen

Heeft iemand enig idee of ze dat ook in de regio Zuid-Holland gaan hebben

Geplaatst:

Hoi

Ik snap het ook niet toen ik de folder bekeek zag ik dit dus.

Ik weet niet hoe het kan ik kan het nu ook niet terug vinden wel heel raar.

Ik wacht wel af in het weekend komt de nieuwe folder online voor volgende week

Groetjes jessica

Geplaatst:

Bij de Lidl in DE lagen de foliekasjes e.d. er vorige week al. Meestal liggen ze dan binnen een week of 2 dan in NL in de winkel. (kan het online niet meer terugvinden maar geloof me!)

@Geert: jaloers! Hier bij de Aldi in NL zijn ze nog druk met het winterassortiment. Toch iets met klimaatverschil?

Home is where the harvest is.

Geplaatst:

Afwachten dan maar. Als ik het me goed herinner was het vorig jaar begin maart dat ze de kasjes bij de Lidl verkochten. Duimen dan maar dat ze nog komen

Geplaatst:

Heel handig voor de 'stille genieters' onder ons

Weet iemand rond welke tijd de plantuitjes bij de Lidl er normaal gesproken zijn?

Geplaatst:

Bij de Action kweekkasjes voor 2,99 ik had er twee meegenomen en ingeklaard gezet bij de kassa scanden ze er maar een dus jullie kunnen het wellicht ook proberen

Groen

Geplaatst:

Dat klopt! Meestal zetten ze alle promotiemateriaal al de avond van tevoren in de winkel. Ik heb gisteren 5 minuten voor sluit m'n zaadjes gescoord

Home is where the harvest is.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...