gerritr1955 Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 Samen met twee zoons gaan we met z'n drieën (60-34 en 30 jaar) aan een moestuin beginnen.We zijn nog "maagd" op dit gebied, maar vinden het leuk om dit samen op te bouwen.Wellicht hebben jullie tips hoe wij als beginners te werk kunnen gaan.We hopen via het forum onze kennis op peil te kunnen brengen. Groetjes Quote Hortus est amicus meus.
Jorieke123 Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
gerritr1955 Posted February 15, 2015 Author Posted February 15, 2015 Wat voorbereidingen getroffen.Een broeibak gemaakt en een compostbak van kunststof pallets.De broeikas is van afvalhout gemaakt en de pallets komen bij mijn werk vandaan.De verf had ik nog en de ruit heb ik moeten kopen. Koste me euro 12,50.Al met al niet te duur gemaakt GroetVader en twee zoons Quote Hortus est amicus meus.
Pieter16 Posted February 15, 2015 Posted February 15, 2015 Leuk initiatief zo met z'n drieeen. Welkom Quote Regenwormen graven gangen, en veel!
geertlaurent Posted February 15, 2015 Posted February 15, 2015 Vreemde compostbak leuk idee, goede koude bak Quote
gerritr1955 Posted February 15, 2015 Author Posted February 15, 2015 Dank je geertlaurent. Vreemd Ik had wat zitten zoeken op internet. In België zijn er gemeenten die mooie bakken aan bieden. Dat kennen wij in Nederland niet.Wel kwam ik veel bakken tegen van houten pallets.Deze leken mij duurzamer te zijn. Ik ga er nog een paar klimop planten tegen zetten. Of de broeibak zijn werk gaat doen, gaan we meemaken.Ik wilde van de week beginnen met kropsla te zaaien. Quote Hortus est amicus meus.
Stan Posted February 15, 2015 Posted February 15, 2015 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Recommended Posts