Bella86 Geplaatst: 15 januari 2015 Geplaatst: 15 januari 2015 Hallo allemaal, Ik ben al een tijd lid, maar dat wist ik niet meer. Dus nu toch nog maar even op nieuw voorstellen. Ik ben Bella, 28, uit Eemnes. Ik heb dit jaar twee moestuinen, één bij mij achter op het land (dit is een stukje grond van ongeveer 20 m2 van de buurvrouw wat ik mag gebruiken, met fijne losse grond, en waar ook al flink wat grote oude doornloze bramen, rode bessen, rabarber en frambozen op staan), en een volkstuin van bijna 70 m2 in Baarn, dit is een kwart van een perceel van 140 m2 van een vriendin van me, met vrij natte, dichte kleiïge grond. Zodat we ook een oogje op elkaars planten kunnen houden, en omdat het gewoon gezellig en leuk is. Wil op het stuk bij mijn huis de eenjarigen gaan zetten, en op het stuk volkstuin de vaste planten. Ik hou van biologisch, wil me (ooit, lijkt me namelijk nog best ingewikkeld)) gaan verdiepen in permacultuur, ik hou van avonturieren met nieuwe/bijzondere planten (ben veganist/vegetariër dus je moet wat he ) en andere technieken en wecken/drogen/etc, eetbare bloemen en planten met een fijne geur, oa mooie tulpen, (bijna) alles wat Senegalees is, maak niet graag beestjes dood, en ik hou van recyclen, ruilen en liefst niet te moeilijk (planten moeten bij mij liefst een beetje vanzelf groeien), en ruimte efficiënt aangezien ik beperkte woon/opslag ruimte heb (veel kuipplanten kan ik dus helaas niet huisvesten). Met mijn vingers in de grond vind ik heerlijk ontspannend, tuinplanningen ed vind ik nog steeds een kleine ramp.. Maar hoop dat dat met de jaren goed komt want ik ben ook nog echt een groentje.. Dus nouja zo een beetje. Ben ook actief op diverse facebook groepen. Maar hoop hier wat specifiekere vragen te kunnen stellen en veel te lezen en op te steken. En ook wat mensen uit de buurt met de zelfde interesses te vinden Onderstaande foto, dat ben ik dus Quote I want to do to you what spring does to the cherry trees
Holland Geplaatst: 15 januari 2015 Geplaatst: 15 januari 2015 Welkom hier! Quote Vriendelijke groeten, Holland
Ries. Geplaatst: 15 januari 2015 Geplaatst: 15 januari 2015 Welkom Bella Maar zou je niet een moestuintje huren hier bij ons in hoeven (brabant) Quote
appelvrouw Geplaatst: 15 januari 2015 Geplaatst: 15 januari 2015 Welkom Bella(Jet, ook ooit uit t Gooi ) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 16 januari 2015 Geplaatst: 16 januari 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geertlaurent Geplaatst: 16 januari 2015 Geplaatst: 16 januari 2015 Klink super leuk (en je ziet er ook leuk uit ) lijkt me echt fijn zo samen met een vriend(in) moestuinen. Quote
Stan Geplaatst: 16 januari 2015 Geplaatst: 16 januari 2015 Welkom op dit leuke forum. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
methikal Geplaatst: 17 januari 2015 Geplaatst: 17 januari 2015 Welkom!En leuk om te zien dat je ouders een voorspellend vermogen hadden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.