Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die van mij zijn eraan voor de moeite.. Ben twee weken op reis gegaan en nu ik ze even ging controleren vond ik alleen maar opgegeten koolrabi!

Zat vol mieren, blijkbaar een lekkernij

Geplaatst:

M'n twee wedstrijd koolrabi's hebben bruine vlekken op de bladeren.

Wat kan dat zijn?

mieren, slakken, rupsen, regen en wind: Ik heb teveel tijd in die planten gestoken om ze nu al te moeten oogsten:)

85mEtXJ.jpg?1

Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!

Geplaatst:

Nou dit is mijn grootste koolrabi tot nu toe...

Dat wordt dus niks meer, als ik sommige andere inzendingen zie.

Ik laat 'm nog wel even staan maar ga zondag op vakantie, wie weet hoe hij eruit ziet als ik terug kom.

koolrabi65701438275079.jpg

Geplaatst:

Helaas, dat gaat niks meer worden ben ik bang. Misschien is de Makkelijke Moestuinbak geen geschikte plek voor koolrabi...image50601438371251.jpg

Geplaatst:

Mijn tweede grootste geoogst. Wel de mooiste van vorm, de andere lijkt ook meer op de monsters zoals de foto's hierboven.

IMG2015081421052937581439758101.jpg

Nog niet doorgesneden want wordt ingevroren.

Geplaatst:

Dit is mijn grootste inzending. Helaas geen winnaar en trots ben ik er ook niet op, het is dan wel een groot maar ook een oneetbaar product, verhout van binnen en hij ruikt veel te kolig voor mij .

Komt ie:2015-08-17-1470421439818985.48

Op het displaytje staat 1219 gram

In de lengte meten schreef Jorg, 17,5 centimeter..2015-08-17-1442131439818994.53

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

toch een mooi formaat

ik zit even terug te lezen maar ik zie nergens staan dat er in de lengte gemeten moet worden. wel in de lengte doorsnijden en meet de diameter op, maar geen plek waar de diameter gemeten moet worden. dus mooi op het breedste punt meten zoals je ook hebt gedaan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...