appelvrouw Geplaatst: 11 april 2015 Geplaatst: 11 april 2015 Als je geen cayennes hebt ( ik zou er twee of drie willen) ben ik ook blij met de 2 plantjes Santa Fe grande.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Cupcakeje Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Hey gedee, ik zou wel een plantje willen van Tomaat Balkonstar, Cayennepeper en de gele puntpaprika. Wat zou je daar voor terug willen? Groetjes Denise Quote
geedee Geplaatst: 14 april 2015 Auteur Geplaatst: 14 april 2015 Dat is goed Denise.(cayenne kan ook nog santa fe grande worden evt) Ik heb even op jouw lijstje gekeken maar zie niets van mijn gading. Je kunt wel een kilo suiker voor me meenemen ter ruil Quote
Cupcakeje Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 Ow ik wordt gewoon blij van elke peper. Ben veel te laat met zaaien dit jaar! En ik neem een kilo suiker voor jou mee Quote
geedee Geplaatst: 14 april 2015 Auteur Geplaatst: 14 april 2015 Ik vond nog een citroenmelisse-zaailing vandaag.... Iemand interesse?? Quote
geedee Geplaatst: 19 april 2015 Auteur Geplaatst: 19 april 2015 Plantjes van de Aardbeispinazie heb ik teveel van gezaaid, dus wie wil? Ik ben een weekje ertussenuit....kan zijn dat ik niet reageer maar ben op tijd terug voor de MTFD Quote
Gemma Geplaatst: 30 april 2015 Geplaatst: 30 april 2015 Had je mijn berichtje over de reuzen rabarber gekregen? Zodat je hem niet afsteekt voor me zou jammer zijn van je werk en tijd. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
geedee Geplaatst: 30 april 2015 Auteur Geplaatst: 30 april 2015 Ja haha nu wel...ik heb t gelezen, dank je Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.