aseel Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Wie heeft voor mij nog bocking 14..heb er heleboel van nodig.voor mijn boomgaarde. Quote
RobO Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 hi Aseelik heb wel wat wortelstukjes voor je maar dan zul je ze zelf verder moeten opkweken, na een jaar of 3 heb je een bos vol Quote
aseel Geplaatst: 28 januari 2015 Auteur Geplaatst: 28 januari 2015 Is goed...Hoe en waar kan ik het ophalen.woon namelijke in zaandam. Quote
simonvb Geplaatst: 1 maart 2015 Geplaatst: 1 maart 2015 Ik heb bij Vreeken ook de smeerwortel bocking 14 gekocht. Vond het wel duur dus maar 1 wortelstuk gekocht (3,9Euro/stuk). Is het mogelijk om dit stuk nog op te splitsen door het in twee te snijden zodat ik hopelijk twee planten krijg? Als er nog mensen zijn die er over hebben, heb ik wel interesse. Wil er namelijk wel meer tussen mijn bessenstruiken zetten. Quote
RobO Geplaatst: 1 maart 2015 Geplaatst: 1 maart 2015 ik zou hem planten en 1 jaar wachten; het jaar daarna kun je wortelstukjes snijden, een stuk of 20 per plant als ie lekker gegroeid is, beetje mest niet al te nat; 5cm lang, 1 cm dik is voldoende, onderkant wat afschuinen verticaal oppotten in februari binnen en uitplanten als er een toefje blad aan zit Quote
aseel Geplaatst: 1 maart 2015 Auteur Geplaatst: 1 maart 2015 De bocking 14 die ik van. Jorg heb gekregen.zijn al opgekomen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.