appelvrouw Geplaatst: 9 maart 2015 Geplaatst: 9 maart 2015 Mag ik een kattekruid plantje? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
weknow Geplaatst: 9 maart 2015 Geplaatst: 9 maart 2015 Op Ebay wordt zaad verkocht. Wel errug duur. http://www.ebay.nl/itm/Actinidia-polygama-or-Silver-Vine-10-seeds-/360872191761?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5405a8a711 Maar hier ook een adres voor zaad in Nederland:http://www.onszaden.nl/nl/808059/actinidia-polygama Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
loes Geplaatst: 9 maart 2015 Auteur Geplaatst: 9 maart 2015 de zaden op de nederlandse site had ik idd gevonden. ik heb nog geen antwoord in hoeverre dat betrouwbaar is en schijnt lastig te ontkiemen.plantjes of stekjes hebben dus de voorkeur. ebay zou ik ook eens kunnen afspeuren. in japan/china is de plant meer gebruikelijk dan hier. Quote
appelvrouw Geplaatst: 2 april 2015 Geplaatst: 2 april 2015 Als je misschien nog kattekruidplantjes over hebt zou ik er nog graag van willen..mijn tuin is megagroot en ik wil graag de buurkatten lokken om de muizen aan te pakken Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Salempie Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Hoi hoi,Ik zou wel graag druivenstekjes willen hebben, Ik heb helaas geen stof, of wol voor je maar misschien zit er iets voor je bij in mijn lijstje?Ik heb in de aanbieding:zaad: NIET ZO ERG VEEL ZAAD MEER, dus ik ben beperkt.zwarte wortelwinterwortelsweet dumplingsgele courgette "Goldy"witte radijslage boontjes "spercieboontjes"stamslaboontjes "geel"Patison "patina"Watermeloen "Jan" bijna pitloosAubergine "snowy" witteTuinbonen "aqua Dulce"Meloen honeydewsuikermais "true gold"annanaskerssesambasilicumMaggigrote rode cherry peperrode ronde cherry peperspaanse peperAkeleitjes gemixte kleuren **** Ik heb eventueel heerlijke vleeskruiden uit Egypte****** Quote
loes Geplaatst: 9 april 2015 Auteur Geplaatst: 9 april 2015 hoeveel druivenstekken zou je willen? ik zag op je verlanglijstje ook nog wilde rucola. daarvan heb ik wel enkele zaden over. misschien ook nog wel aardbeienplantjes maar dat ligt er nog ff aan. we komen wel uit de ruil. ik zie zo niets geschikts bij je aanbod staan, mijn tuintje is helaas te klein. Quote
Salempie Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Wat fijn dank je wel, ik zou wel 2 druiven stekjes willen als dat kan?Maar 1 is ook goed hoor, mochten er nog gegadigden zijn.Ja rucolla heeel graag dank je Quote
Cupcakeje Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Hey Loes, heb jij nog een gele framboos in de aanbieding. Ben ik namelijk nog steeds naar op zoek. Als de stekken aanstaan heb ik een rode herfst framboos voor je. Quote
loes Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Geplaatst: 13 april 2015 Het is wel de herfstframboos, ik zag in je ruillijst dat je een gele zomerframboos zocht. Maar ik heb sowieso nog 1 potje met meerdere frambozen stekjes over (misschien 2 maar dat ligt eraan of het potje voor suus via een andere weg alsnog bij haar terecht kan komen. ) Rode framboos kreeg ik al. Als je over hebt is het welkom maar als er iemand anders belang bij heeft mag dat voorgaan. herfstframboos toch? Zal je lijstje ff in de gaten houden. Misschien komt er nog wat anders leuks voorbij. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 Hey loes, Idealiter zou een gele zomer framboos mooi zijn omdat ik inderdaad een herfst framboos heb. Dan zouden ze elkaar afwisselen maar ik wil gewoon heel graag een.gele framboos dus stiekem maakt het mij helemaal niet uit of.het en.herfst of zomer is. wil jij één stekje voor mij apart houden? En laat maar op mijn lijsst weten wat jij graag wilt hebben kan altijd nog extra frambozen stekken maken als k te kort kom Quote
loes Geplaatst: 14 april 2015 Auteur Geplaatst: 14 april 2015 ik hou 1 potje voor je apart (er zitten 3 a 4 stekken per potje)mocht er nog iemand zijn dan kan ik altijd nog stekken splitsen. heb volgens mij alle ruilacties weer bijgewerkt. mocht er iemand iets missen geef dan ff een gil. Enkele kruiden toegevoegd aan het aanbod. 2x tijm en 1x oregano. zijn nog kleine plantjes maar goed geworteld dus dat groeit rap. Quote
Erny Geplaatst: 22 april 2015 Geplaatst: 22 april 2015 Hee Loes, ik kan je dit jaar de beloofde Piroska-rode uitjes niet leveren. Mn tuinbuuv heeft ze allemaal in de grond gestoken, was niet de bedoeling dus. Quote
loes Geplaatst: 22 april 2015 Auteur Geplaatst: 22 april 2015 (aangepast) Kan jij ook niets aan doen. de knoflookbieslook krijg je wel van mij heeft er nog iemand enkele pootuitjes? rood, geel of beide, max 9stuks. ik heb nog enkele sjalotten te ruil Bestellingen voor CatFun graag voor de 27ste doorgeven, dan kan ik de dagen voor de MTFD mijn rust pakken. 22 april 2015 aangepast door Gast Quote
Bouwvrouwe Geplaatst: 22 april 2015 Geplaatst: 22 april 2015 Oeh, druivenstekje? Is er nog iets te vergeven? Quote
loes Geplaatst: 22 april 2015 Auteur Geplaatst: 22 april 2015 ik heb er sowieso nog 1 over die is bij deze voor jou gereserveerd. Quote
appelvrouw Geplaatst: 23 april 2015 Geplaatst: 23 april 2015 Loes ik heb de plantuitjes voor je. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bouwvrouwe Geplaatst: 23 april 2015 Geplaatst: 23 april 2015 Loes, staat er nog iets op mijn lijst voor je?ruillijst-bouwvrouwe-2-mei-2015-t17244.html Quote
loes Geplaatst: 23 april 2015 Auteur Geplaatst: 23 april 2015 nee helaas. ik denk dat mijn tuintje al goed gevuld is. Quote
SuusP Geplaatst: 25 april 2015 Geplaatst: 25 april 2015 Loes, zou ik nog een gele framboos mee mogen nemen voor Almond? Ze kan zelf niet komen, maar ik kan hem wel voor haar meenemen. Geef ik je gewoon nóg meer garen Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
loes Geplaatst: 25 april 2015 Auteur Geplaatst: 25 april 2015 ik heb sowieso 2 a 3 stekjes per potje zitten. maar ik zal even kijken of er nog wat plantjes op de verkeerde plek opkomen voor een extra potje. Dit jaar kan ik nog garanderen dat het de gele framboos zijn. volgend jaar staat rood en geel bij elkaar dus ik deel dit jaar graag wat extra uit. Quote
Erny Geplaatst: 25 april 2015 Geplaatst: 25 april 2015 Zag bij de Nazar nog wel kratten vol pootuitjes, gewone gele. Wil je daar nog wat van? Want die winkel kom ik nog wel komende week. Quote
SuusP Geplaatst: 25 april 2015 Geplaatst: 25 april 2015 Fijn, dan gaat het goed komen! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.