Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

hallo


jean

Aanbevolen berichten

Voor het eerst ga ik met een moestuin beginnen , ik heb al wat dingen voor gezaait .tomaten , , paprika, sla, meloen ananaskers .

We hebben een tunnelkast geplaatst en ik heb hem al helemaal om gespit , is nu bijna gebruikt klaar .

Alleen rond de tunnel buiten zegt maar moet nog helemaal gespit worden ,dus daar nog heel wat te doen .

Je moet wel geduld hebben met de zaailingen , na dat ik ze verspeent leken ze niet te groeien ,elke dag een paar keer kijken , maar nu groeien ze toch wel al is het heel langzaam

Maar kan het dat de plantjes even stil stonden met groeien na het verspenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk kan dat, de plant heeft een shock gekregen en steekt wat energie in het versterken van de wortels, maar bij paprika's is dat niet zo erg hoor (bij meloenen is dat minder positief, allé in mijn ervaringen toch )

 

Welkom op het forum, veel leesplezier en heel veel succes uiteraard met de tuin en de oogst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor u reactie , ik was al bang dat het niets zou worden .maar nu ze toch een klein beetje groeien

Hou ik hoop dat het nog goed gaat ..

Ik ben blij dat ik deze site gevonden heb ,zoveel mensen hier hebben zoveel ervaring , daar kan ik nog veel van leren .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik was ook altijd van hopen dat het goed gaat. Vertrouw gewoon op je eigen kunnen en je zult vanzelf zien dat het goed gaat of niet en dat moet je dan maar voor lief nemen. Niet alles kan goed gaan.

En welkom op dit forum. Leuk om te zien dat er zoveel mensen zijn die kiezen hun eigen kost te verbouwen, echt interessant!

Mvg Sven top

Regenwormen graven gangen, en veel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...