Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Mispel te ruil


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een (gesnoeide) mispel staan in de tuin van 6 jaar oud. Hij is ongeveer 1m60 hoog en een mooi goed vertakt boompje. Ieder jaar zit hij vol met witte bloemen en er komen ongeveer 2 kratjes aan mispels af. Dat is gelijk ook het probleem, wat moet ik ermee. Ik heb ze op verschillende manieren geprobeerd en bereid maar niemand vind ze hier lekker.

 

Vandaar dat ik hem zou willen ruilen voor fruitboompje, een perzik of iets dergelijks. Dus wie heeft interesse?

Let op: Hij is waarschijnelijk net per post te versturen maar valt dan wel in het 30Kg tarief.

Groetjes,

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rondom zijn de wortels al doorgestoken als je dat bedoelt.

 

Een een moeilijke ruil is het niet dacht ik zo. Ik laat het helemaal open. Het liefst een fruitboompje of struik. Geeft niet wat, zelf gestekt of gezaait het is oke. Ik vind het gewoon zonde namelijk om het eruit te spitten en weg te gooien.

 

@Jan

Helaas te laat om te proeven, ik heb een maand geleden nog een kistje vol weggedaan. Het is een aparte smaak. Je houd ervan of niet. Het is net als met bier. De een vind het lekker de ander lust het niet (ik).

Als jam met speculaas erdoor vond ik het nog welte doen maar verder niets

Groetjes,

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...