gerritr1955 Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Vandaag kropsla en raapstelen gezaaid in de koude bak.Ben benieuwd of dit wat gaat worden.Misschien ben ik wel te ongeduldig geweest om nu al te zaaien.Zijn er al meer hobbyisten die dit "aangedurfd" hebben. Quote Hortus est amicus meus.
Lunake Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Ik heb wortelen onder de plastictunnel gezaaid dit weekend. Eerste moestuintje, dus benieuwd naar het resultaat Quote
Richard74 Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 Ik ook hoor, kon me niet beheersen Bietjes, uien, doperwten, sla en kapucijners gezaaid in de kouwe kas. Quote
simke Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 Ik heb prei, bloemkool,rodekool gedaan in januarie en staan mooi boven de grond. Zondag heb ik sla en div kool soorten gezaait. je kan er altijd nog een vlies doek over leggen voor extra warmte. Quote
Jorg Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 In dit topic lees je meer over wat mensen nu al gezaaid hebben: https://www.moestuinforum.nl/wat-heb-je-net-gezaaid-geplant-seizoen-2015-t16022.html Quote
Thamar Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 Hier ook al begonnen hoor In de koude kas: sla, wortels en spinazie. In november had ik ook al winterspinazie gezaaid, deze is volgende week eetbaar!Binnen in huis voorgezaaid: prei, peper, paprika, peulen en tuinbonen Laat de zomer maar komen! Groetjes Kelly Quote
RobO Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 blijf hier op mijn handjes zitten voor de buitenteelt: als het nog zo koud is zit er weinig groei in en er zijn al wel heel wat mee-etersbinnen en in de kas al volop aan de gang met pepers, spinazie, sla, kruiden, Quote
Johmir Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Radijs gezaaid in de koude bak op 10 februari. Dit weekend nog maar wat meer zaaien. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.