Billie Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Geplaatst: 10 april 2015 A.u.b. Billie, ik weet dat je het graag op de foto zet maar, laat die deksel dicht .I know...Playing hacky sack with the devil Ik zal mijn best doen om dit in de toekomst niet meer te doen Quote
0xygen Geplaatst: 11 april 2015 Geplaatst: 11 april 2015 Billie ik vind je foto's prachtig, maar ik begrijp dat de deksel open maken niet de bedoeling is. Om wat minder verleiding te geven, ik vind de zijkant foto's ook fascinerend Quote
Billie Geplaatst: 12 april 2015 Auteur Geplaatst: 12 april 2015 Ok, begrepen Doe ik niet meer, tenzij het absoluut nodig is Deze voormiddag heb ik trouwens de eerste stammetjes voorzien van pluggen.2x Shitake1x Pruikzwam1x Fluweelpootje1x Populierenleemhoed De andere stammetjes zijn voor binnen een paar weken daar deze nog te vers zijn... Groetjes uit Ham Quote
Demier Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Zie geen vorderingen meer, ligt de kweek stil?gr Mat Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.