tistochwe Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Mijn naam is John en ben net 41 jaar geworden.Na een paar jaar prullen in de tuin dit jaar toch maar besloten om een "echte moestuin" te beginnen.Huur nu sinds dit samen met mijn vrouw en drie kinderen (dochter van 13 en twee zoontjes van 9) een moestuin van 250m2.Ben reuze benieuwd of en wat voor resultaat dit gaat geven. We hebben al een teeltplan gemaakt, moestuin ingedeeld en enkel zaden gezaaid (paprika's, pepers, tomaten, erwten bonen etc.)Daarnaast ook al een begin gemaakt in de moestuin, maar hier moet nog veel gebeuren.Nu nog op zoek naar een koude kas of folietunnel. Hoop hier veel te lezen en leren van de mede forumleden. Quote
Deborah Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Welkom Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Sils Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Welkom Quote Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!!
Stan Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
IvarK Geplaatst: 26 februari 2015 Geplaatst: 26 februari 2015 welkom en succes met de grote tuin! Stuur ook eens wat foto's mee opdat wij de vorderingen kunnen zien. Quote
tistochwe Geplaatst: 28 februari 2015 Auteur Geplaatst: 28 februari 2015 Is misschien wel een aardig idee om de vorderingen d.m.v. foto's te laten zien. Waar zou ik die dan het beste kunnen plaatsen? Lijkt me dat het niet hier moet. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.