Yuras Geplaatst: 12 april 2015 Auteur Geplaatst: 12 april 2015 heeft u nog de Ananas , Cherrola en "honing tomaten" plantje?Ja. Welke van "honing"? Quote
Melissa1611 Geplaatst: 12 april 2015 Geplaatst: 12 april 2015 ik kan niet vinden welke u heeft. ik dacht dat het er een was.. kunt u me helpen?en wat wilt u er voor terug? Quote
Yuras Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Geplaatst: 13 april 2015 )Van "honing tomaten" F2 - 3st, F3 - 1st, F4 - 4sten wat wilt u er voor terug?Hoef niet ruilen. Krijg gewoon.... gratis Quote
jasmin Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Nou ben ik nieuwsgierig geworden. Honingtomaten F3 en F4.... Ik neem aan dat je alleen bent doorgegaan met de lekkerste honingtomaten? Zou ik een F-viertje mogen testen? In het zieligste geval komen er 'gewone' tomaten uit, maar misschien ook niet. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Yuras Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Geplaatst: 13 april 2015 @jasminGereserveerd. Vorig jaar geprobeerd zelf gewonnen zaden van "honing" (dat waren F2), F2 van staan (waren al F3), F3 van Thea (zijn nu F4). Geen zichtbare verschil gemerkt. Kan zijn, dat die van "honing" heirloom zijn/geworden Maar... zullen zien. Quote
jasmin Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Leuk. Die ga ik vertroetelen. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Melissa1611 Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 )Van "honing tomaten" F2 - 3st, F3 - 1st, F4 - 4sten wat wilt u er voor terug?Hoef niet ruilen. Krijg gewoon.... gratis een f4?inmiddels heb ik wat zaadjes gekocht ze staan op mijn lijstje, ik hoor het graag wat u er voor wilt hebben! Quote
Cupcakeje Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 Hey Yuras, Wat leuk dat jij ook komt naar de MFD! heb jij toevallig nog twee stekjes van de ananaskers over? Hij was vorig jaar erg goed bevallen bij mij en mijn schoonmams. Quote
Yuras Geplaatst: 14 april 2015 Auteur Geplaatst: 14 april 2015 Hey Yuras, Wat leuk dat jij ook komt naar de MFD! heb jij toevallig nog twee stekjes van de ananaskers over? Hij was vorig jaar erg goed bevallen bij mij en mijn schoonmams. Jawel En nog veeeel meer. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 hahah het zal eens niet ik had niet anders verwacht! ik ben super laat met zaaien dit jaar dus alle pepers, paprika's en tomaten planten zijn welkom zou ik alvast 3 stekjes van de ananaskers mogen reserveren? En zoek jij nog iets? of kan ik iets voor jou doen ? Quote
appelvrouw Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 O ik heb niet opgelet dat je die had, mag ik er ook een..(ananaskers?) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Yuras Geplaatst: 15 april 2015 Auteur Geplaatst: 15 april 2015 Stekjes genomen en in het water gezet.... Quote
Melissa1611 Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 @Melissa1611gereserveerd bedankt! Quote
Cupcakeje Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 Stekjes genomen en in het water gezet....  Bedankt!! kan ik nog iets voor jou betekenen? Quote
Yuras Geplaatst: 15 april 2015 Auteur Geplaatst: 15 april 2015 Bedankt!! kan ik nog iets voor jou betekenen? Als je woont nog steeds vlakbij Nijmegen, zou het handig zijn om gewoon langs kommen voor de plantengoed. Misschien vindt je nog iets leuk dat niet in mijn ruillijst genoemd is Quote
Cupcakeje Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 hahahah ik vind vast veel leuks hahaha maar we kunnen zeker is afspreken! Neem ik een doosje zelfgemaakte bonbons voor je mee zal je verder aanspreken via een prive bericht Quote
SuusP Geplaatst: 25 april 2015 Geplaatst: 25 april 2015 Hoi Yuras, ik heb bij het wieden weer het e.e.a. aan opschot en zaailingen gevonden van mijn appelboom (hoogstam, geen idee van de onderstam). Zal ik deze voor je uitsteken? Of is er misschien nog iets anders van mijn lijstje waarmee ik je kan verblijden?Ik heb zelf wel interesse in de Mirabilis jalapa yellow en Malva Zebrina. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Yuras Geplaatst: 25 april 2015 Auteur Geplaatst: 25 april 2015 Dat zou wel leuk zijn. Onderstammen Mirabilis en zebrina krijg je sowieso van mij... Quote
Goldfish Geplaatst: 25 april 2015 Geplaatst: 25 april 2015 Ha Yuras,  Is het goed afgelopen met het bewortelen etc van die bijzondere gele kruisbes? De voortekenen waren op 4 maart gunstig (zie PB van die datum). In ruil krijg je 11l potten. grGoldfish/Vincent Quote
appelvrouw Geplaatst: 26 april 2015 Geplaatst: 26 april 2015 Hoi Yuras: nog een last minute vraagje..heb jij de Physalis peruviana nog?Perzikzaailingen heb ik 3 voor je in een potje gestopt... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Yuras Geplaatst: 26 april 2015 Auteur Geplaatst: 26 april 2015 Ha Yuras,  Is het goed afgelopen met het bewortelen etc van die bijzondere gele kruisbes? De voortekenen waren op 4 maart gunstig (zie PB van die datum). In ruil krijg je 11l potten. grGoldfish/VincentHoi.Planten staan nog mooi groen, maar lijkt hebben weinig groei. Volgende week zal kijken of hebben ze wortels. Hoi Yuras: nog een last minute vraagje..heb jij de Physalis peruviana nog?Perzikzaailingen heb ik 3 voor je in een potje gestopt... Physalis voor jouw staat in het water om te wortelen. Sowieso komt naar Zelhem (mogelijk in het water nog ) Quote
Yuras Geplaatst: 28 april 2015 Auteur Geplaatst: 28 april 2015 De eerste bericht is bijgewerkt. Helaas, gele kruisbessen zijn nog niet beworteld en abrikoos is nog niet echt geslaagd, maar ze zijn ook nog niet dood Dus wacht tot volgende MTFD...Wel geslaagd pruimen Italiaanse kwets, Anna Spath, appel Benoni. Quote
Goldfish Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Jammer van de kruisbes, maar van het najaar zal ie vast zo aangesterkt zijn dat ie in 2016 misschien al wat besjes laat zien. Ik neem sowieso zaterdag wel wat 11l potten voor je mee zoals eerder besproken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.