Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@jasmin

Gereserveerd. Vorig jaar geprobeerd zelf gewonnen zaden van "honing" (dat waren F2), F2 van staan (waren al F3), F3 van Thea (zijn nu F4). Geen zichtbare verschil gemerkt. Kan zijn, dat die van "honing" heirloom zijn/geworden Maar... zullen zien.

Geplaatst:
)Van "honing tomaten" F2 - 3st, F3 - 1st, F4 - 4st
en wat wilt u er voor terug?
Hoef niet ruilen. Krijg gewoon.... gratis

een f4?

inmiddels heb ik wat zaadjes gekocht ze staan op mijn lijstje, ik hoor het graag wat u er voor wilt hebben!

Geplaatst:

Hey Yuras,

Wat leuk dat jij ook komt naar de MFD! heb jij toevallig nog twee stekjes van de ananaskers over? Hij was vorig jaar erg goed bevallen bij mij en mijn schoonmams.

Geplaatst:
Hey Yuras,

Wat leuk dat jij ook komt naar de MFD! heb jij toevallig nog twee stekjes van de ananaskers over? Hij was vorig jaar erg goed bevallen bij mij en mijn schoonmams.

Jawel

En nog veeeel meer.

Geplaatst:

hahah het zal eens niet ik had niet anders verwacht! ik ben super laat met zaaien dit jaar dus alle pepers, paprika's en tomaten planten zijn welkom zou ik alvast 3 stekjes van de ananaskers mogen reserveren? En zoek jij nog iets? of kan ik iets voor jou doen ?

Geplaatst:

Bedankt!! kan ik nog iets voor jou betekenen?

Als je woont nog steeds vlakbij Nijmegen, zou het handig zijn om gewoon langs kommen voor de plantengoed. Misschien vindt je nog iets leuk dat niet in mijn ruillijst genoemd is

Geplaatst:

hahahah ik vind vast veel leuks hahaha maar we kunnen zeker is afspreken! Neem ik een doosje zelfgemaakte bonbons voor je mee zal je verder aanspreken via een prive bericht

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Hoi Yuras, ik heb bij het wieden weer het e.e.a. aan opschot en zaailingen gevonden van mijn appelboom (hoogstam, geen idee van de onderstam). Zal ik deze voor je uitsteken? Of is er misschien nog iets anders van mijn lijstje waarmee ik je kan verblijden?

Ik heb zelf wel interesse in de Mirabilis jalapa yellow en Malva Zebrina.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Ha Yuras,

Is het goed afgelopen met het bewortelen etc van die bijzondere gele kruisbes? De voortekenen waren op 4 maart gunstig (zie PB van die datum). In ruil krijg je 11l potten.

gr

Goldfish/Vincent

Geplaatst:

Hoi Yuras: nog een last minute vraagje..heb jij de Physalis peruviana nog?

Perzikzaailingen heb ik 3 voor je in een potje gestopt...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Ha Yuras,

Is het goed afgelopen met het bewortelen etc van die bijzondere gele kruisbes? De voortekenen waren op 4 maart gunstig (zie PB van die datum). In ruil krijg je 11l potten.

gr

Goldfish/Vincent

Hoi.

Planten staan nog mooi groen, maar lijkt hebben weinig groei. Volgende week zal kijken of hebben ze wortels.

Hoi Yuras: nog een last minute vraagje..heb jij de Physalis peruviana nog?

Perzikzaailingen heb ik 3 voor je in een potje gestopt...

Physalis voor jouw staat in het water om te wortelen. Sowieso komt naar Zelhem (mogelijk in het water nog )

Geplaatst:

De eerste bericht is bijgewerkt.

Helaas, gele kruisbessen zijn nog niet beworteld en abrikoos is nog niet echt geslaagd, maar ze zijn ook nog niet dood Dus wacht tot volgende MTFD...

Wel geslaagd pruimen Italiaanse kwets, Anna Spath, appel Benoni.

Geplaatst:

Jammer van de kruisbes, maar van het najaar zal ie vast zo aangesterkt zijn dat ie in 2016 misschien al wat besjes laat zien. Ik neem sowieso zaterdag wel wat 11l potten voor je mee zoals eerder besproken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...