Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Japanse wolmispel(loquat) gezocht


Aanbevolen berichten

Moederse de vrouw hier is naarstig op zoek naar een Japanse wolmispel(loquat)

Is er misschien iemand hier die daarvan een stek heeft of iets dergelijks?

 

Ik heb eventueel nog wel wat verschillende bessen en groene vijgen stekken staan. Weet nog niet helemaal zeker wat er allemaal is aangeslagen.

Groetjes,

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze al een tijd op mijn verlanglijstje staan, maar na het inladen van Jujube, Vijgen, Kaki's, Ananasguave en een nederige late rode bes zat mijn auto vol vanmiddag. Verder heb ik weliswaar een grote kas, maar deze kan ik niet boven nul houden. De loquat zou weliswaar kunnen overleven, maar fruit kan je dan wel vergeten heb ik eerder begrepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ik kan je helemaal begrijpen. Ik was gisteren met mijn vrouw naar een tuincentrum geweest om wat rond te neuzen en moest heel vaak het karretje weer leeg ruimen, 'geen plek, geen plek'.

 

Toch overstag gegaan met een framboos. De hele nacht liggen peinzen waar ik die nu moet gaan zetten en toch plek vrij houden voorde paar planten die ik echt nog wil.

Groetjes,

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...