Maartenkr Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Heeft hier iemand interesse in Bato aardbeien potten? Ik kan er aan 100 komen. En misschien nog wel meer. Hoor wel of er interesse is. Quote
japie101 Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Hoi, ik denk dat er wel interesse is, maar dat dit ook afhankelijk is van de prijs. Zijn ze gebruikt of nieuw en welke kleur zijn ze wit of zwart? En welke prijs kun je ze voor aanbieden? Quote als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan
Maartenkr Geplaatst: 14 maart 2015 Auteur Geplaatst: 14 maart 2015 Ze zijn zwart. Ik zit nog op de prijs te wachten. Denk dat ik die maandag krijg. Zodra ik dat weet vermeld ik het hier. Quote
kockie Geplaatst: 15 maart 2015 Geplaatst: 15 maart 2015 Bedoel je die aarbeienbakken? De rechthoekige die je op kunt hangen? Heb ik nl interesse in! Quote Interesse in hout stoken, duurzame energie, kachels etc? --> EcologieforumKockie speelt, zingt en "danst" mee in de musical Sweeney Todd op 19 en 20 mei in schouwburg Amphion in Doetinchem.
DennisUtrecht Geplaatst: 15 maart 2015 Geplaatst: 15 maart 2015 Voor de juiste prijs heb ik daar ook interesse in. Quote
Maartenkr Geplaatst: 16 maart 2015 Auteur Geplaatst: 16 maart 2015 Dit zijn ze Ik kan ze kopen voor 2,60 per stuk. Ga ze vandaag halen. Quote
kockie Geplaatst: 16 maart 2015 Geplaatst: 16 maart 2015 Wil je ze ook versturen? Halen is me te ver, of ga je naar de mtfd? Daar woon ik redelijk dicht in de buurt. Ik heb interesse in een stuk of 30 bakken. Quote Interesse in hout stoken, duurzame energie, kachels etc? --> EcologieforumKockie speelt, zingt en "danst" mee in de musical Sweeney Todd op 19 en 20 mei in schouwburg Amphion in Doetinchem.
RemcoE Geplaatst: 16 maart 2015 Geplaatst: 16 maart 2015 Ik ben juist opzoek naar die bakken. Helaas is Hellevoetsluis is te ver Quote
suus76 Geplaatst: 17 maart 2015 Geplaatst: 17 maart 2015 123zaden verkoopt ze ook, mocht Hellevoetsluis echt geen optie zijn. Quote
kockie Geplaatst: 23 april 2015 Geplaatst: 23 april 2015 Ik zou een antwoord op mijn vraag wel waarderen. Volgens mij verkoopt TS de bakken ook via marktplaats, helaas daar ook nog geen reactie op gekregen. Quote Interesse in hout stoken, duurzame energie, kachels etc? --> EcologieforumKockie speelt, zingt en "danst" mee in de musical Sweeney Todd op 19 en 20 mei in schouwburg Amphion in Doetinchem.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.