Posted March 18, 201510 yr Ik was wat aan het rondneuzen en ben zo op dit forum gekomen.Ik vond er veel informatie en heb mij onmiddelijk geregistreerd. Ik heb al jaren een moestuin ,maar leer nog elke dag bij en nu ik hier bij lotgevallen ben zal het zeker lukken.
March 18, 201510 yr Welkom Foto's please...!!! Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!!
March 18, 201510 yr Author Dag Sils Ik zal eens proberen of het lukt om een foto te plaatsen.Maar ik ben echt geen computerfreak en weet niet of het gaat lukken. Anders vraag ik het dit weekend aan mijn zoon om het eens voor te tpnen.
March 18, 201510 yr Ziet er een goede Tuinier uit hé. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
March 18, 201510 yr Welkom, veel forum- en tuinnier plezier. Leuk dat je ons meteen je mooie tuin laat zien, met al die foto's. Kijk uit naar je schrijven en foto's.
March 18, 201510 yr Welkom. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl