Taartrina Geplaatst: 25 maart 2015 Share Geplaatst: 25 maart 2015 (aangepast) Nou ja, zoals de kop al zegt, als ik een rol van 100 meter koop, raak ik die dan kwijt? Zijn er mensen die mee willen doen. (Ik heb nu een prijs opgevraagd bij een bedrijf en die verkoopt 3 meter breed, maar ik zou zelf liever 4 meter hebben, moet ik nog naar kijken.)Ik heb dus nog geen precieze calculatie, maar ik denk met een breedte van 3 meter bij 1 meter uit ga komen op 3 euro incl. BTW excl. verzendkosten.Nu valt 3 euro de strekkende meter wel mee, maar als de verzendkosten erbij komen wordt het dan niet duur?bv 3 bij 6 meter + 6.75 is 24.75Maar ik kan natuurlijk ook het naar bv de MTFD sturen dan deel je die kosten. Of jullie halen het op bij mij thuis, of in Wichelen (BE)Allerlei mogelijkheden dus. Wat vinden jullie? 1 april 2015 aangepast door Gast Quote Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wijo Geplaatst: 25 maart 2015 Share Geplaatst: 25 maart 2015 Leuk idee op zich. Welke maaswijdte heeft het? En is de breedte dus 3 meter en geen 2.60 m. Overigens is breder ook goed.Van welk materiaal is het gemaakt? Quote Met vriendelijke groet,Wim. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Taartrina Geplaatst: 26 maart 2015 Auteur Share Geplaatst: 26 maart 2015 (aangepast) De maasgrootte weet ik niet. Heb het gevraagd. Van de site geplukt:Enpilon insectenwerende gaasweefsels zijn gemaakt van polyethyleen monofilament met UV-stabilisator waarop meerdere jaren fabrieksgarantie wordt gegeven. Confectionering van deze gaasweefsels tot grote lengtes, breedtes of complete hoezen met ritsen is mogelijk. Toepassing als insectenwering bij o.a. groente- en snijbloementeelt. Enpilon luizengaas is speciaal geschikt voor hallen waarin virusvrije vermeerdering van bollen- en aardappelteelt plaatsvindt. 26 maart 2015 aangepast door Gast Quote Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
diesel4666 Geplaatst: 26 maart 2015 Share Geplaatst: 26 maart 2015 Leuk idee; maar niet echt goedkoper dan in de winkel, lijkt mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wijo Geplaatst: 27 maart 2015 Share Geplaatst: 27 maart 2015 Diesel, welke winkel is dat dan? Quote Met vriendelijke groet,Wim. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Taartrina Geplaatst: 29 maart 2015 Auteur Share Geplaatst: 29 maart 2015 Maaswijdte is circa 0,77 x o,44 mm, 105 gram/m2. Quote Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wijo Geplaatst: 31 maart 2015 Share Geplaatst: 31 maart 2015 Dat is vergelijkbaar met insektengaas type L (tegen luizen) (vanderwal).Artikelnummer: 5105 Materiaal: UV-gestabiliseerd polyethyleen Maaswijdte: ca. 0,39 x0,88 mm Gewicht: ca. 112 gram per vierkante meter. Draaddikte: ca. 0,23 mm Ø Ventilatiereductie: ca. 7% Lichtdoorlaat: ca. 87% Leverbaar af rol. Breedte 320 cm. Kleur wit. Kost daar €10,15 per strekkende meter. Bij jou is de prijs ook per strekkende meter. Ik wil me dan wel opgeven voor een stuk van 20 m. Quote Met vriendelijke groet,Wim. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Waaslander Geplaatst: 1 april 2015 Share Geplaatst: 1 april 2015 Lijkt me wel interessant en Wichelen is ook nog eens in de buurt . Maaswijdte lijkt me ook klein genoeg te zijn voor de mineervlieg (op ui en prei) Ik ben dus wel geïnteresseerd voor een 20m. 3m breedte is goed maar 4m zou hier waarschijnlijk ook net iets beter zijn . Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Taartrina Geplaatst: 1 april 2015 Auteur Share Geplaatst: 1 april 2015 Oooooh ik schaam me zo!!!! Ik ben me een hartverzakking geschrokken toen ik verder ging met bellen voor prijzen, bij een breedte van 4-5 meter, 1200 tot 2500 euro ex BTW!!! per rol van 100 meter.Toen ben ik nog eens naar dat mailtje gaan kijken en ik heb het verkeerd gelezen. De rol kost 600.- voor 100 x 3 meter ex btw. en verzenden.Dus incl. komt het op 8.35 per strekkende meter. Kun je beter naar de Aveve gaanSorry dat ik jullie blij heb gemaakt met een dooie mus !!!! Quote Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wijo Geplaatst: 1 april 2015 Share Geplaatst: 1 april 2015 Helaas Idee was goed Quote Met vriendelijke groet,Wim. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Waaslander Geplaatst: 2 april 2015 Share Geplaatst: 2 april 2015 Zeker geen probleem was mooi geweest . Leuk idee; maar niet echt goedkoper dan in de winkel, lijkt mij. Ik vraag me ook af in welke winkel . Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.