Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Bio-zadenenveloppe : NIEUWE RONDE


Aanbevolen berichten

Fijn dat je nog een keer achter de envelop aan gaat! Ik hoop dat het lukt hem weer boven water te krijgen...

 

Wat mij betreft is het wel prima om toch nu z.s.m. met de nieuwe envelop te beginnen. Dan heeft iedereen in elk geval nog vóór het zaaiseizoen begint de kans gehad om zaadjes uit te zoeken.

 

Jill heb jij van iedereen het adres, telefoonnummer en e-mail adres? Of zijn er nog mensen die ontbreken?

Je hebt gelijk dat het doorgeven van de persoongegevens nog steeds geen garantie is, maar in elk geval kunnen mensen dan niet meer anoniem meedoen en dat biedt dan toch wel al iets meer veiligheid... En daarnaast is het ook gewoon praktisch, er kan altijd iets zijn waardoor iemand niet via internet te bereiken is en zo is diegene dan niet gelijk helemaal uit beeld.

 

Dat van die 50 berichten (voor mensen die vanaf nu nog zouden willen instromen) is ook maar een idee van mijn kant hoor, laten jullie maar horen wat jullie ervan denken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even zodat het voor iedereen duidelijk is: we gaan een nieuwe zadenenvelop opstarten, achter de schermen zijn Jill, Pippi en ik nog even aan het overleggen hoe we dat precies vorm gaan geven.

In elk geval blijft Jill degene die alles coördineert.

Zodra er meer nieuws is, horen jullie dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké er komt schot in de zaak.

 

Pippi stuurt mij begin deze week haar zaden, die voeg ik dan samen met de mijne en dan hebben we een mooie start voor een nieuwe bio zaden envelop. Zodra ik alles binnen heb, gaat de envelop op de post naar Maupyonride en dan kunnen we weer verder!

 

Jill kijk jij even waar je Pippi aan het lijstje kunt toevoegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm... ik ging er eigenlijk van uit, dat Jill van iedereen die op het lijstje staat, de gegevens al had?

Maar dat is dus niet zo, begrijp ik?

Dan wil ik voorstellen, dat iedereen die op het lijstje staat en de envelop nog steeds wil ontvangen, zijn adres, e-mail adres en telefoonnummer naar Jill stuurt in een PB en dat mensen die dat niet doen, uitgesloten worden van deelname.

Ik voel er nameljik weinig voor om nu moeite te doen om de envelop opnieuw op te starten, als mensen gewoon anoniem mee kunnen doen...

En ook de harde afspraak dat de envelop met Track & Trace verzonden gaat worden, zodat we altijd kunnen volgen waar hij is.

Is dat oké voor jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bio-fee het is handiger als je dan net voor mij komt, omdat ik regelmatig in Antwerpen kom had ik met Jill afgesproken dat ik dan de envelop persoonlijk bij haar af zou geven. Dan hoeft het niet met de post, de laatste keer dat ik een pakketje naar België stuurde is het 3 weken onderweg geweest. Dus het lijkt mij beter als die afspraak blijft staan.

Ik heb net ook even mijn gegevens (adres, telefoonnummer en emailadres) via pb naar Jill gestuurd.

 

Met Track&trace versturen daar ben ik altijd al een voorstander van geweest. Niet alleen kun je het pakket volgen, maar je hebt ook bewijs dat je het verstuurd hebt mocht het pakket zoek raken. in zo"n geval denkt dan tenminste ook niemand dat je hem misschien zelf gejat hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik nu ook alle gegevens naar Jill doorgestuurd heb.

Even nog een vraagje of dat met die track en trace ook over de grens gaat? Ik dacht dat dat wel vrij duur uitkwam geloof k. Ik ga er nog eens achter horen bij de post.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik nu ook alle gegevens naar Jill doorgestuurd heb.

Even nog een vraagje of dat met die track en trace ook over de grens gaat? Ik dacht dat dat wel vrij duur uitkwam geloof k. Ik ga er nog eens achter horen bij de post.

 

Ja volgens mij is dat behoorlijk prijzig. Dat is dan ook één van de redenen dat ik met Jill afgesproken had dat ik de envelop als laatste zou krijgen zodat ik hem persoonlijk bij haar kon gaan brengen . Ik kom namelijk minimaal 1x (maar meestal 2x ) per maand in Antwerpen.

Als ik het goed begrepen heb woon jij ook in (de buurt van) Antwerpen.

Als er nog meer deelnemers in België zijn dan zou de envelop bij de volgende ronde eerst een rondje België kunnen doen met jou als laatste. Ik haal de envelop bij jou op en na mij doet de envelop een rondje Nederland met mij weer als laatste zodat ik de envelop weer bij Jill kan gaan afleveren.

Dit is dus mijn voorstel om iedereen hoge kosten te besparen en het risico van kwijtraken te omzeilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik nu ook alle gegevens naar Jill doorgestuurd heb.

Even nog een vraagje of dat met die track en trace ook over de grens gaat? Ik dacht dat dat wel vrij duur uitkwam geloof k. Ik ga er nog eens achter horen bij de post.

 

Ja volgens mij is dat behoorlijk prijzig. Dat is dan ook één van de redenen dat ik met Jill afgesproken had dat ik de envelop als laatste zou krijgen zodat ik hem persoonlijk bij haar kon gaan brengen . Ik kom namelijk minimaal 1x (maar meestal 2x ) per maand in Antwerpen.

Als ik het goed begrepen heb woon jij ook in (de buurt van) Antwerpen.

Als er nog meer deelnemers in België zijn dan zou de envelop bij de volgende ronde eerst een rondje België kunnen doen met jou als laatste. Ik haal de envelop bij jou op en na mij doet de envelop een rondje Nederland met mij weer als laatste zodat ik de envelop weer bij Jill kan gaan afleveren.

Dit is dus mijn voorstel om iedereen hoge kosten te besparen en het risico van kwijtraken te omzeilen.

 

Dat zou een goed plan zijn!

Misschien hebben we tegen volgend jaar meer deelnemers van BE die ook geregeld in NL komen en dan kan het daar eventueel gepost worden als de deelnemers van in NL te ver wonen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa we zijn weer op de rit, de nieuwe bio zadenenvelop gaat vandaag op de post naar Maupyonride!

Vanaf nu wordt dus weer gewoon het lijstje gevolgd zoals dat in het openingstopic staat (mits iedereen zijn gegevens aan Jill heeft doorgegeven).

 

Er zitten al leuke dingen in, maar hij mag nog veeeeeel verder groeien wat mij beteft.

Laten we met z'n alleen een groot succes maken van deze envelop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...