Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

compostvat, welke van deze 2 is handig/goed?


Samantha1979

Aanbevolen berichten

De ronde is door de vorm beter. Het materiaal zakt tijdens het proces en daardoor kan lucht tussen wand en compost komen.

 

De vierkante heeft als nadeel dat in de hoeken weinig gebeurt, daar zal het materiaal al gauw uitdrogen.

 

Verwacht van beide vaten niet dat je de compost er zo mooi onderuit zult kunnen scheppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij staat niet op zijn kop,maar het voorste paneel staat verkeerd.(onderste boven)

Het probleem is ,dat als alles gemonteerd is dat je het nog met moeite los krijgt.

 

Haastig zijn is voor niets goed he,maar je hebt het wel goed gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vierkante lijken me maar niks, gaan volgens mij ook sneller stuk als ze bijvoorbeeld bij tuiniers als jullie hierboven terechtkomt ha ha.

 

De ronde die ik heb, lopen naar boven toe taps toe, zodat je, ook als het vat stampvol is, de mantel/kap er heel makkelijk af kunt lichten. Dit is makkelijk bij het omscheppen. ik heb er twee, dus zet het materiaal een paar keer om en laat één van beide afrijpen, terwijl ik het andere beetje bij beetje vul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...