Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Doperwt Vada en Rondo

jasmin

Aanbevolen berichten

Vorig jaar had ik Wonder van Amerika, maar dit jaar heb ik twee andere rassen doperwt besteld bij Van der Wal: Vada en Rondo. Ik hoop te ontdekken wie van de twee de meeste doperwten levert, want doperwten zijn zo klein, daar heb je er veel van nodig voor een hapje.

Van der Wal is niet zo'n kei met productinformatie, de beide zakjes hebben exact de zelfde algemene tekst op de achterkant.

Rondo wordt rijsdoperwt genoemd, maar op de achterflap staat dat de erwten tussen de 50 en 70 cm hoog kunnen worden.

Datzelfde staat ook bij Vada, maar via Google zie ik dat bij Garant zaden de Vada wel 110 cim hoog kan worden. Lekker vage toestand.

HELP!!!

Wie kan mij zeggen hoe hoog de Vada en de Rondo gaan worden? Ik heb allang gaaswerk gezet voor 50 a 70 cm hoge planten, maar volgens mij moet ik dat gaan veranderen voor de Vada.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...