Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zeil tunnelserre: is 140 g/m2 zwaar genoeg?


pongo

Aanbevolen berichten

Bij brico planet kun je een tunnelserre kopen voor 74,99 euro en als je dit weekend koopt gaat er nog 15% af.

 

Ze heeft de afmetingen van 3m lang 2m breed en 2m hoog. en het zeil is 140gr m².

 

Is die 140² gr voldoende.

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diezelfde vraag had ik ook een tijdje terug (zie tunnelserre-t16117.html) maar een echt duidelijk antwoord kan ik u daar niet op geven. Hangt af van hoelang je het zeil wil gebruiken (1 jaar of 3 of 5) en hoe de weersomstandigheden zijn.

 

Maar 170 of 190 zou al een flink stuk beter moeten zijn, 140 lijkt me erg licht, maar ik heb er geen ervaring mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe zwaar de mijne is maar ik heb aan de leverancier, Heuvel Folie, de keus gelaten. Buiten de paar gaten door de hagelstenen, tennisballen, is er nog niets aan, juist een beetje vuil. De zijkanten zijn veel lichter van uitvoering.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

het gaat niet zo om de dikte maar vooral om de hoeveelheid uv stabilisator. uv straling maakt het folie bros. de dealer van wie ik het betrek geeft 3 jaar garantie, wat je ook bouwt.als je een beetje zorgzaam bouwt en strak[ zodat het niet gaat klapperen bij harde wind] gaat het ongeveer 5 jaar mee. buren van mij beweren dat het wel 7 jaar mee kan, bij strakke bouw/spannen.

Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop .

De kleinste met de grootste keuze.

http://www.windindewilgen.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

00398301431588296.JPG00244231431588293.JPG00191541431588232.JPG

 

ik heb deze kunnen kopen in aanbieding,maar ik kan ze niet strak krijgen. De folie is wel zwaarder dan 140gr/m².