barco78 Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 hallo ik heb 2 rijen asperges in mijn tuin1 rij daarvan wil ik weg doen, dat zijn ongeveer 22 planten van 2 jaar oud. is er iemand die interesse heeft?na het steken zijn ze te koop tegen elk aannemelijk bod Quote een dag niet buiten geweest is een overgeslagen dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jody Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Hallo Ik heb wel interesse maar vanaf wanneer zouden de planten uit de grond kunnen? Groeten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cees Tabak Posted September 1, 2015 Share Posted September 1, 2015 Hallo daar benieuwd hoe dit afgelopen is. Is er eventueel nog een plant beschikbaar? Cees Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubert123 Posted February 5, 2016 Share Posted February 5, 2016 Ik heb nog planten voor dit jaar. Stuur me maar een bericht. Groetjes Hubert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts