DiFoglio Posted April 11, 2015 Posted April 11, 2015 Hoi allemaal, Dit is mijn eerste post op dit forum dus ik zal me eerst even kort voorstellen.Ik ben Erwin en heb sinds vorig jaar weer een woning (in den haag) met voldoende ruimte voor een leuke wormenbak. Nu ik deze wormenbak ga opstarten zoek ik uiteraard ook geschikte wormen, het liefst met wat grond in de omgeving van den haag. Is er iemand op dit forum in de buurt van den haag die mij aan wat grond en wormen wil helpen zodat ik mijn eigen wormenbak kan opstarten? Alvast bedankt voor jullie reacties (en hopelijk wormen). Gr. Erwin Quote
RobO Posted April 12, 2015 Posted April 12, 2015 welkom zijn tijgerwormen = compostwormen? ga even bij een moestuinvereniging langs met een bakje - Quote
DiFoglio Posted April 12, 2015 Author Posted April 12, 2015 Hoi RobO, Tijgerwormen zijn inderdaad compostwormen.Bedankt voor de tip. Quote
loes Posted April 12, 2015 Posted April 12, 2015 Compostwormen zitten in elke composthoop/bak. Ipv grond kan je beter wat half verteerde compost van de composthoop meenemen. Quote
simke Posted April 12, 2015 Posted April 12, 2015 Je mag bij mij wel wormen komen zoeken. Met compost Quote
DiFoglio Posted April 28, 2015 Author Posted April 28, 2015 Met dank aan Simke heb ik in een composthoop staan scheppen en ben ik met wat wormen en grond naar huis gegaan De wormen zitten nu in de bak en nu moet ik ze even laten wennen aan hun nieuwe leefomgeving, spannend om te zien of (en hoe) ze het gaan doen! Simke, nogmaals bedankt voor de wormen en de blik in je moestuin. Quote
Recommended Posts