kiekenboerinneke Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 Ik had een legende gemaakt en het één in ronde potjes geplant en het ander in vierkante... Nu heeft Man per abuis het papiertje weggegooid en weet ik het niet meer.Wat is dit? Kwestie dat ik geen courgette meer in mijn serre plant. De overige planten zijn trouwens hillbilly tomaten, dat weet ik nog Quote
Missmass Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 Dit is courgette Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
Dakoina Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 Blijft voor mij toch een twijfelgeval. 't Is allemaal dezelfde familie en ze beginnen allemaal ongeveer hetzelfde. Als het een lange stengel wordt, dan is het komkommer, anders gewoon courgette Quote Nieuw stukje grond, tijd om te bloggen! http://jansmoestuin.wordpress.com
Missmass Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 Je kunt het goed zien aan de vorm van het blad en de manier van groeien: echt in de breedte is courgette, in de hoogte is komkommer. Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
mijke Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 kun je het niet ruiken als je over de blaadjes wrijft? courgette heeft altijd zon specifieke geur vind ik Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop
kiekenboerinneke Geplaatst: 14 april 2015 Auteur Geplaatst: 14 april 2015 Ik zal het eens proberen, Mijke, ik heb daar eigenlijk nooit op gelet. MissMass: bedankt Quote
Bubbels Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 Ik schaar me ook absoluut bij "kamp courgette". Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Jan Lokman Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 ik ook Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Infinite Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 Courgette! Quote To plant a garden is to believe in tomorrow.
harm07 Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 Lijkt mij een courgette. Komkommers gaan na de kieming toch al vrij snel te hoogte in. Quote
RobO Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 courgette (zou man wel even met het zweepje geven....) Quote
sluipwesp Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 Ik denk ook courgette. Jammer dat je geen foto kan laten zien van beide. Quote
WestlandseGrunneger Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 Courgette, komkommers gaan de hoogte in en hebben kortere bladstelen Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.