mybobo Geplaatst: 20 april 2015 Share Geplaatst: 20 april 2015 Na vorig jaar zomer heb ik de aardbeien die ik een bak had staan een beetje verwaarloosd. Ze hebben deze winter buiten gestaan en verder is er niets mee gedaan.Vandaag heb ik alle bruine bladeren en bruine uitlopers weggehaald. Het ziet er nu weer goed uit. Heb ik dit goed gedaan of moet er nog iets anders gebeuren voor ze het weer gaan doen? (of zullen ze het helemaal niet meer gaan doen?) Hieronder wat foto's. En nog een klein ander vraagje. Over mijn moestuinbak heb ik nu vliesdoek gelegd (tegen bescherming en beetje tegen de kou). Geven jullie water over het vliesdoek heen of tillen jullie het dan op? En is er iets waar ik op moet letten met vliesdoek? Bedankt alvast! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Missmass Geplaatst: 20 april 2015 Share Geplaatst: 20 april 2015 Prima toch, meer hoef je ook niet te doen met aardbeien. Misschien even wat bijmesten. En ja, vliesdoek til je natuurlijk even op voordat je water geeft Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Claudia69 Geplaatst: 20 april 2015 Share Geplaatst: 20 april 2015 Die staan goed hoor, in het hart staan ze klaar om uit te lopen. Ik zou er alleen een vliesdoek overleggen als ze nog nachtvorst geven terwijl ze in bloem staan.Til ik ook op om te begieten Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 21 april 2015 Share Geplaatst: 21 april 2015 en voor de bestuiving overdag, krijg je meer en betere vruchten Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mybobo Geplaatst: 21 april 2015 Auteur Share Geplaatst: 21 april 2015 Bedankt voor de antwoorden! En in het eerste bericht was ik waarschijnlijk onduidelijk. Het vliesdoek ligt niet over deze bak met aardbeien. Het ligt gedeeltelijk over mijn moestuinbak waar net gezaaid is (en dan vooral voor de slaplantjes..) tegen de vogels e.d. en voor de warmte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.