Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Alternatief voor klimrek na mislukken komkommers

lambado

Recommended Posts

Ik had drie komkommerzaden en die zijn allemaal niet opgekomen. Nu had ik zo'n mooi hek gemaakt voor de komkommers. Weet iemand een andere klimmende plant met zomerse vruchten die ik nu nog kan zaaien? Of moet ik maar een komkommerplantje kopen bij de tuincentra?

volgens mij is het nog ruim op tijd om komkommers te zaaien. Alys Fowler adviseert dat pas begin mei te doen. Volgens mij is het met komkommers net als met tomaten: zodra je ze buiten zet zie je na een week of 2 al niet meer het verschil tussen 2 planten die soms wel anderhalf of 2 maand na elkaar zijn gezaaid. Zo verging het mij vorig jaar iig!

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Maar de Olijfkomkommer is wel heel wat anders als de normale komkommer. Hele andere toepassingen en andere smaak.

Maar er is inderdaad nog genoeg tijd om opnieuw te zaaien.

En gezien je in Friesland woont: kom je ook op de NMM? De Noorderlijke Moestuin Middag!

nmm-6-juni-2015-noordelijke-moestuin-middag-in-drachten-t17068.html

Kunnen we mooi komkommerzaden voor volgend jaar uitwisselen e.d.