Meleon Geplaatst: 22 april 2015 Geplaatst: 22 april 2015 Ik heb drie potten met bessenplant in de tuin staan. In alle drie de potten zag ik wat larven en net had ik er in 5 minuutjes zoeken er al 4gevonden. Is dat normaal en weten jullie waarvan deze kunnen zijn? Eenmaal in de zon begonnen ze flink te bewegen. Alvast bedankt! Quote
Flup Geplaatst: 22 april 2015 Geplaatst: 22 april 2015 Ik heb die ook (ook in het wit) en dat zijn volgens mij larven van de (stront)vlieg. Ik leg ze altijd op een steen zodat de vogels ze kunnen eten. Of ze schadelijk zijn voor je planten weet ik niet. Quote
Meleon Geplaatst: 22 april 2015 Auteur Geplaatst: 22 april 2015 Oke, ik voer ze aan mijn vleesetende plant. Lekkere eiwit cocktail. Hopelijk is het inderdaad van een onschuldige vlieg. Quote
Erny Geplaatst: 22 april 2015 Geplaatst: 22 april 2015 Ook voor het identificeren van insecten hebben we een apart topic: insecten-foto-s-en-verhalen-t5261-860.html Is ook bedoeld om de leuke en mooie kanten van insecten te belichten. Via de zoekfunctie rechtsboven kan je een volgend keer kijken of er al een passend topic bestaat waar je je vraag dan in kan stellen. Quote
Meleon Geplaatst: 22 april 2015 Auteur Geplaatst: 22 april 2015 Dank! Hier had ik niet naar gezocht. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.