Jorieke123 Geplaatst: 18 mei 2011 Share Geplaatst: 18 mei 2011 Ik heb prachtige venkelplanten. Het kruid, niet de knolvariant.Kan ik dat loof (blaadjes zijn het niet ) drogen? Of verliest het dan zijn smaak? Ik kan het nergens vinden online... Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jooze Geplaatst: 18 mei 2011 Share Geplaatst: 18 mei 2011 Ik heb geen idee, ik ben het wel van plan te doen, om thee te maken... Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 18 mei 2011 Auteur Share Geplaatst: 18 mei 2011 De zaadjes kan je wel thee van maken... Van het loof dan ook? Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jooze Geplaatst: 18 mei 2011 Share Geplaatst: 18 mei 2011 Ik ga het gewoon proberen, geen idee.... Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 19 mei 2011 Share Geplaatst: 19 mei 2011 ik dacht dat er alleen maar knolvenkel was.maar de blad variant kan ik nergens vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 19 mei 2011 Auteur Share Geplaatst: 19 mei 2011 Dat is een vaste plant, die meestal tussen de kruidenzaden staat aangeboden. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 19 mei 2011 Share Geplaatst: 19 mei 2011 Dat is een vaste plant, die meestal tussen de kruidenzaden staat aangeboden. Valt die blad variant, die ik dus heb, valt die simpel te vermeerderen?? gewoon laten bloeien en dan de zaden oogsten?(of gaat die bloei erg ten koste van de plant zelf?) Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 19 mei 2011 Share Geplaatst: 19 mei 2011 volgensmij heeft sluisgarden ze niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 19 mei 2011 Auteur Share Geplaatst: 19 mei 2011 @Rommert: PB me maar even, ik heb wel zaden voor je. @Dennis: Ja hoor, dat gaat heel makkelijk. De zaden wil je sowieso hebben, om te snoepen, voor in de keuken, en voor vermeerdering. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 20 mei 2011 Share Geplaatst: 20 mei 2011 ja is goed maar hoe doen we dat dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 21 mei 2011 Share Geplaatst: 21 mei 2011 mijn ouders vonden het wel goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 23 mei 2011 Share Geplaatst: 23 mei 2011 is het zaad al onderweg jorieke? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 23 mei 2011 Auteur Share Geplaatst: 23 mei 2011 Morgen gaat het op de post! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 23 mei 2011 Share Geplaatst: 23 mei 2011 wanneer bloeit venkel ongeveer?? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 23 mei 2011 Share Geplaatst: 23 mei 2011 Morgen gaat het op de post!mooi.dan is het er als ik terug van ameland kom.moet namelijk op kamp met de school helemaal geen zin in Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 23 mei 2011 Auteur Share Geplaatst: 23 mei 2011 Venkel bloeit in de zomer. En blijft heel lang bloeien tot de vorst. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 23 mei 2011 Share Geplaatst: 23 mei 2011 is dit toevallig venkel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 23 mei 2011 Share Geplaatst: 23 mei 2011 Volgens mij wel, kan je die foto niet wat groter uploaden??? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 23 mei 2011 Share Geplaatst: 23 mei 2011 hmm zal proberen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 23 mei 2011 Share Geplaatst: 23 mei 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 23 mei 2011 Share Geplaatst: 23 mei 2011 op welke moet ik dan klikken bij resize? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 23 mei 2011 Share Geplaatst: 23 mei 2011 message board doe ik meestal, die is wel goed. Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 23 mei 2011 Share Geplaatst: 23 mei 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 23 mei 2011 Share Geplaatst: 23 mei 2011 volgensmij wil hij dan niet groter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 23 mei 2011 Share Geplaatst: 23 mei 2011 hmm, ligt t mischien aan je camera, dat die staat ingesteld op kleine foto's?? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.