Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Voorstellen Flat4ever

flat4ever

Recommended Posts

Goedeavond iedereen,

Het bleek dat ik mijzelf hier nooit heb aangemeld en dus blijkbaar ook geen berichten heb geplaatst. Dit terwijl ik al ruim twee jaar geniet van de berichten over iedereens moestuin, olijke varkens, wandelende eenden en compostbakken in allerlei vormen.

Maar bij deze wil ik mijzelf dan graag even kort voorstellen:

Mijn naam is Arjan alweer 31 jaar jong en woon in Lisse. Momenteel druk bezig met de laatste weken van mijn afstuderen voor de studie werktuigbouwkunde aan de Haagse Hogeschool. Hierdoor helaas weinig tijd voor het moestuintje, maar dit komt binnenkort weer goed. Voor deze studie ben ik overigens 6 jaar bollenboer geweest en 2,5 jaar in de bloembollen en vaste planten export gewerkt.

En dan de tuin:

Bij ons huis hebben we een tuin van 60 mtr lang en 7 mtr breed. De eerste 27,5 meter wordt leeftuin, vervolgens hebben we een schuur van 50m² gebouwd en hierachter en naast ligt nog ongeveer 150m² moestuin. Op de moestuin staat een perenboom van +-60 jaar oud en hebben we onlangs twee appelbomen bijgeplant. Verdere info zal de komende dagen wel volgen, ook foto's zullen uiteraard langs komen.

Groetjes Arjan