flat4ever Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Goedeavond iedereen, Het bleek dat ik mijzelf hier nooit heb aangemeld en dus blijkbaar ook geen berichten heb geplaatst. Dit terwijl ik al ruim twee jaar geniet van de berichten over iedereens moestuin, olijke varkens, wandelende eenden en compostbakken in allerlei vormen. Maar bij deze wil ik mijzelf dan graag even kort voorstellen: Mijn naam is Arjan alweer 31 jaar jong en woon in Lisse. Momenteel druk bezig met de laatste weken van mijn afstuderen voor de studie werktuigbouwkunde aan de Haagse Hogeschool. Hierdoor helaas weinig tijd voor het moestuintje, maar dit komt binnenkort weer goed. Voor deze studie ben ik overigens 6 jaar bollenboer geweest en 2,5 jaar in de bloembollen en vaste planten export gewerkt. En dan de tuin:Bij ons huis hebben we een tuin van 60 mtr lang en 7 mtr breed. De eerste 27,5 meter wordt leeftuin, vervolgens hebben we een schuur van 50m² gebouwd en hierachter en naast ligt nog ongeveer 150m² moestuin. Op de moestuin staat een perenboom van +-60 jaar oud en hebben we onlangs twee appelbomen bijgeplant. Verdere info zal de komende dagen wel volgen, ook foto's zullen uiteraard langs komen. Groetjes Arjan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grassprietje Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Wat heerlijk een enorme tuin met moestuin achter je huis...ik ben een beetje jaloers:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rivierenvrouw Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yosha Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Dat klinkt goed zeg! En veel succes met je afstuderen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Wat leuk zo'n oude perenboom in de tuin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts