Lisan Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Ik plaats niet vaak wat maar lees wel veel mee. Sinds een paar dagen zien mn tomatenplantjes er slecht uit. Ik heb al bij andere topics gekeken maar weet niet wat het is. Ik hoop dat de foto's duidelijk zijn. Weet iemand wat het is en of ik er nog wat aan kan doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suus76 Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Ik lees even goed mee. Een aantal van mijn tomatenplanten zien er ineens ook zo uit, en ook hangen de toppen en sommige bladeren volledig slap. Zelfs de bloemknoppen zijn bruin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Verbrand door de zon? Kan als ze in een klap van binnen in de zon gaan, kas of buiten maakt niet veel uit. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enjoy! Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Kan ook zijn dat je ze gesproeid hebt en dat het natte blad door de zon verbrand is in de kas?!Ik heb hetbook gehad door de overgang van binnen naar de koude kas en daarna nog (een beetje) door wat ik hierboven beschreef.Zo snel mogelijk in de grond/potten, goed mesten, dan trekken ze wel weer bij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lisan Posted May 15, 2015 Author Share Posted May 15, 2015 Ik denk dat het dan de overgang is en soms is het glas 's ochtends nat van condens. Dat zal zijn gaan druppen op het blad. Ik was bang voor een ziekte maar dat lijkt gelukkig mee te vallen. Bedankt voor jullie antwoord! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts