hansja Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Hallo, ik ben op zoek naar verkoopadressen van groente plantjes ( uit het hele land)Niet naar adressen zoals de Intratuin en zo maar meer de lokale verkooppunten die vaak zelf niet eens een website hebben maar al jaren lang groente plantjes verkopen en die je daarbij goed advies (kunnen) geven. Er zijn er talloze en juist voor de beginnende tuinder handig juist voor dat advies , de meeste zullen vaak naar een zaak zoals Intratuin gaan maar deze zijn en vaak duurder en het advies is een meestal een stuk minder. Dus weet je een zo'n adres mail het dan , ik wil ze uit eindelijk per regio / provincie op een site gaan zetten zodat iedereen er wat aan heeft. alvast bedankt Hans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Waarom niet hier in het topic vermelden, dan heeft de lezer er hier tenminste ook wat aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Mailadressen worden niet op het forum verstrekt, dus de gewenste info kun je binnenkrijgen in je 'privé-berichten-box'hier op het forum. En inderdaad, ik zou ook zeggen: waarom niet óók hier publiceren ? 1 adres heb ik wel voor je, waar ik zélf wel kom als ik jonge plantjes wil kopen wat ik niet wil/kan zaaien en waar ik ook heen ga voor meststoffen ed : 'Honkoop' in het dorp Stolwijk/Krimpenerwaard Zuid Holland. Groenteplantjes vanaf 0.05 cnt p.st. Bloemkoolplanten zijn daar inmiddels ook 0.18 cnt per stuk hoor. Komkommerplanten zelfs 0.23 cnt ( niet gekocht ) Ik koop er weinig trouwens, maar bij een 'Intra-tuin' ofzo al helemaal niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansja Posted May 24, 2015 Author Share Posted May 24, 2015 Natuurlijk bedoel ik hier ook vermelden , maar ik dacht dat ik dan een bericht zou krijgen in mijn mailbox vandaar dat ik mailbox opgaf. Hieronder 2 adressen waar ik ze zelf ook haal: Fam. Marwijk Ondermeerweg 6, Zoeterwoude een familie bedrijf en al meer dan 40 jaar een begrip in de omgeving de meeste groenteplantjes zijn zo een 15 cent, hebben ook veel kruiden , pootaardappelen en van Hemert zaden Jan de Hertog Zijde 167 in Boskoop Tov de oude watertoren maakt wel deel uit van een groter 'tuincentrum' maar heeft een groot assortiment groenteplantjes de meeste slechts 10 cent. Heeft ook heel veel bomen en struiken , één groot buiten terrein met wat kleine overkapte gedeeltes heel leuk om over 'rond te struinen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JdS Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Bij ons in het midden van Brabant heb je Klijn in sprang-capelle.Ook wel een goed adres.Denk inderdaad ook dat je overal wel van die zaakjes hebt, maar zie ze allemaal maar eens te vinden. Veel succes ermee,Groeten,Jds Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WestlandseGrunneger Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 (edited) Ikzelf kweek elk jaar ook planten op voor de verkoop. Contact via pb. Adres is in Grootegast, en vanaf volgend jaar ook Grijpskerk. Edited May 31, 2015 by Guest Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlowLong Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 Doarpstun SnakkerburenOan'e Dyk 56, Naast Leeuwardenhttp://www.dedoarpstun.nl/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 OP zich een erg leuk initiatief. Het wordt hier natuurlijk vanzelf vermeld in dit topic, maar het zou een mooi vast topic kunnen worden waar we allemaal wat aan kunnen hebben.In het Gooi is het steeds lastiger om aan mooie planten te komen sinds Wout Spaan in Kortenhoef ermee gestopt is. Ik heb nog wel een adres en goede kwaliteitsplanten en niet te duur: Plantenmarkt Boskoop Goyergracht Zuid 1b 3755 MX Eemnes ... Verder in Hilversum op de markt (plek: kop van de Groest) iedere woensdag..veel keuze prijzen ongeveer 20/25 cent per plantje wat niet meer erg goedkoop is. De kwaliteit van de planten is prima. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts