Kaapse kruisbes Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Aangenaam kennis te maken medemoestuinders Ik ben Wendy, 24 jaar en heb sinds ongeveer 3 jaar de verantwoordelijkheid over onze oude moestuin (die meer een vuilstort was geworden) op kleigrond. (Ik woon nog bij mijn ouders.) Met veel hulp van mijn opa opgestart en een nieuw hek erom gezet en toen kon de pret beginnen. Er staan nu bessen, frambozen, aardbeien, kapucijners, erwten, bonen, spitskool, ui en wortel in. Al doende al best wat geleerd, (zo vroeg ik me eerder echt af hoe in een week 20 plantjes konden verdwijnen - slakken ) maar ik kijk er naar uit om hier nog veel meer kennis op te doen!Ik houd zelf erg van zaaien, maar heb vooral nog veel te leren op het gebied van doseren van wat ik zaai en het verwerken van de oogst. (Inmaken, bewaren en koken - ik heb geen idee ) En dat is dan natuurlijk wel zonde.Verder heb ik samen met mijn zus nog 2 pony's en lopen er hier 3 kippen rond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petersmit Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Hallo Wendy! Welkom op het forum! Voor iedereen is hier van alles te leren. Succes en de leukste tijd komt er aan Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaaizee Posted June 4, 2015 Share Posted June 4, 2015 ja zaaien is leuk he, net alsof je allemaal kleine pakjes uitpakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Welkom! Je avatar is alleen geen Kaapse kruisbes..? Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted July 10, 2015 Share Posted July 10, 2015 Hoi Wendy, leuk dat je die van je ouders mag beheren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts