Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ai,

vandaag gezien aan de courgette

De plant ziet er wel nog gezond uit.

De vraag : het is nu nog het moment om te vervangen maar is dit nodig.... ????

IMG075555581433008638.JPGIMG075495721433008640.JPG

Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje

Geplaatst:

gelukkig heb ik nog een extra plant in de kweekkast overgehouden !!!!!!! Spijtig voor mister of misses X die ze gratis zou hebben gekregen....

dank voor de reacties!

Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje

Geplaatst:

komt vaker voor, de sappen kunnen alsnog passeren via deze stengel. Plant kan er wel door komen. Aanaarden zoals hierboven gezegd is het beste om nu te doen.

Geplaatst:

Dank Dries, Erny!!

Deze morgen jullie advies opgevolgd en weer wat wijzer geworden

Groeten !!!!

Geplaatst:

Had ik vorig jaar ook, de plant is er gewoon doorheen gegroeid en heeft heel wat courgettes geleverd

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

• 4 weeks later...
Geplaatst:

image13361435338704.jpgimage13361435338704.jpg

De "gewonde"courgette doet het prima !

Aanaarden en klaar is kees , dank voor de tip

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...