Geplaatst: 30 mei 201511 j Ai, vandaag gezien aan de courgette De plant ziet er wel nog gezond uit.De vraag : het is nu nog het moment om te vervangen maar is dit nodig.... ????
Geplaatst: 30 mei 201511 j nou, ik zou er wat bij zaaien, maar je weet nooit...je kunt ze altijd weggeven, voor meer vriendjes...
Geplaatst: 30 mei 201511 j Auteur gelukkig heb ik nog een extra plant in de kweekkast overgehouden !!!!!!! Spijtig voor mister of misses X die ze gratis zou hebben gekregen.... dank voor de reacties!
Geplaatst: 30 mei 201511 j Gewoon de courgetteplant aanaarden tot boven het gespleten stuk. Grote kans dat ie gewoon lekker doorgroeit.
Geplaatst: 31 mei 201511 j komt vaker voor, de sappen kunnen alsnog passeren via deze stengel. Plant kan er wel door komen. Aanaarden zoals hierboven gezegd is het beste om nu te doen.
Geplaatst: 31 mei 201511 j De stam is gespleten, koolrabi. Ik zou er maar een bij zaaien idd..! Oh nou zie ik het. Dit heb ik niet. Wat bijzonder!
Geplaatst: 31 mei 201511 j Auteur Dank Dries, Erny!! Deze morgen jullie advies opgevolgd en weer wat wijzer geworden Groeten !!!!
Geplaatst: 1 juni 201511 j Had ik vorig jaar ook, de plant is er gewoon doorheen gegroeid en heeft heel wat courgettes geleverd
Geplaatst: 26 juni 201510 j Auteur De "gewonde"courgette doet het prima ! Aanaarden en klaar is kees , dank voor de tip
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.