koenpoging Geplaatst: 30 mei 2015 Geplaatst: 30 mei 2015 Ai, vandaag gezien aan de courgette De plant ziet er wel nog gezond uit.De vraag : het is nu nog het moment om te vervangen maar is dit nodig.... ???? Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje
RobO Geplaatst: 30 mei 2015 Geplaatst: 30 mei 2015 nou, ik zou er wat bij zaaien, maar je weet nooit...je kunt ze altijd weggeven, voor meer vriendjes... Quote
koolrabi Geplaatst: 30 mei 2015 Geplaatst: 30 mei 2015 (aangepast) Wat is hier mis? 31 mei 2015 aangepast door Gast Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Salamandertje Geplaatst: 30 mei 2015 Geplaatst: 30 mei 2015 De stam is gespleten, koolrabi. Ik zou er maar een bij zaaien idd..! Quote Bzzzz...
koenpoging Geplaatst: 30 mei 2015 Auteur Geplaatst: 30 mei 2015 gelukkig heb ik nog een extra plant in de kweekkast overgehouden !!!!!!! Spijtig voor mister of misses X die ze gratis zou hebben gekregen.... dank voor de reacties! Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje
Erny Geplaatst: 30 mei 2015 Geplaatst: 30 mei 2015 Gewoon de courgetteplant aanaarden tot boven het gespleten stuk. Grote kans dat ie gewoon lekker doorgroeit. Quote
dries_86 Geplaatst: 31 mei 2015 Geplaatst: 31 mei 2015 komt vaker voor, de sappen kunnen alsnog passeren via deze stengel. Plant kan er wel door komen. Aanaarden zoals hierboven gezegd is het beste om nu te doen. Quote
koolrabi Geplaatst: 31 mei 2015 Geplaatst: 31 mei 2015 De stam is gespleten, koolrabi. Ik zou er maar een bij zaaien idd..! Oh nou zie ik het. Dit heb ik niet. Wat bijzonder! Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
koenpoging Geplaatst: 31 mei 2015 Auteur Geplaatst: 31 mei 2015 Dank Dries, Erny!! Deze morgen jullie advies opgevolgd en weer wat wijzer geworden Groeten !!!! Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje
Almond Geplaatst: 1 juni 2015 Geplaatst: 1 juni 2015 Had ik vorig jaar ook, de plant is er gewoon doorheen gegroeid en heeft heel wat courgettes geleverd Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
koenpoging Geplaatst: 26 juni 2015 Auteur Geplaatst: 26 juni 2015 De "gewonde"courgette doet het prima ! Aanaarden en klaar is kees , dank voor de tip Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.